بازگشایی بعضی ایالات آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ تور کیش، علیرغم فرایند صعودی مبتلایان و قربانیان کرونا در آمریکا، بعضی از ایالات این کشور بدون توجه به هشدار های کارشناسان بهداشت و درمان، آغاز به بازگشایی فعالیت های مالی خود نموده اند.

بازگشایی بعضی ایالات آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور کیش، در حالی که مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به بیش از 51 هزار نفر رسیده است، اما بعضی از ایالات این کشور آغاز به بازگشایی نموده اند.

بنا به گزارش شبکه بی بی سی، سالن های آرایشگاه ها و آب گرم ایالات جورجیا و اوکلاهما آغاز به بازگشایی نموده اند و از طرف دیگر آلاسکا نیز محدودیت رستوران ها را لغو کرد.

طبق گفته رسانه های آمریکایی، مشتریانی که در کسب و کار های بازگشایی شده حضور پیدا می نمایند، همچنان قرار است به قوانین و اصول فاصله گذاری اجتماعی پایبند باشند.

این سه ایالت آمریکا در حالی آغاز مجدد فعالیت های مالی را آغاز نموده اند که طبق جدیدترین آمار و ارقام منتشر شده دانشگاه جانز هاپکینز، تا روز گذشته (آدینه)، مجموع قربانیان کروناویروس در این کشور به بیش از 51 هزار نفر و تعداد مبتلایان این ویروس نیز به مرز 900 هزار نفر افزایش یافت.

بعضی از ایالات آمریکا همچنان در صدد هستند به اصول قرنطینه پایبند باشند و حاضر نشده اند فعالیت های مالی را از سر بگیرند.

آمار و ارقام منتشر شده نشان می دهد از اواسط مارس (اواخر اسفندماه) و با شیوع کرونا، 26 میلیون نفر از مردم آمریکا بیکار شدند، اما با اینحال، کارشناسان بهداشت و درمان هشدار در مورد ازسرگیری زودهنگام فعالیت های مالی هشدار داده اند و اعلام نموده اند که این امر می تواند تسریع شیوع کرونا را تشدید بخشد.

طبق آمار و ارقام پایگاه اطلاع رسانی worldometers، تا روز گذشته، دستکم دو میلیون 837 هزار و 463 نفر از مردم سراسر دنیا به کروناویروس آلوده شده اند و از آن میان 197 هزار و 703 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

طبق گزارش این پایگاه، ایالات متحده آمریکا با 925 هزار و 758 مورد ابتلا و 52 هزار و 217 مورد فوتی همچنان بالاترین آمار مبتلایان و مرگ و میر مربوط به کرونا را در دنیا دارد و پس از آن اسپانیا با 219 هزار و 764 مورد ابتلا و 22 هزار و 524 مورد فوتی درد صندلی دوم و ایتالیا با 192 هزار و 994 مورد ابتلا و 25 هزار و 969 مورد فوتی در صندلی سوم قرار دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشایی بعضی ایالات آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی بعضی ایالات آمریکا در بحبوحه شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید