زکریا و کیه لینی مصدوم شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، کاپیتان و هافبک نو تیم فوتبال یوونتوس در بازی این تیم برابر هلاس ورونا دچار آسیب دیدگی شدند.

زکریا و کیه لینی مصدوم شدند

به گزارش وبلاگ تور کیش، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس تأیید کرد که دنیس زکریا هافبک تازه بانوی پیر و جورجو کیه لینی در جریان بازی شب گذشته (یکشنبه) بیانکونری مقابل هلاس ورونا آسیب دیده اند.

زکریا در این بازی که اولین بازی اش برای یوونتوس بود گل دوم پیروزی 2 بر صفر بانوی پیر را به ثمر رساند. با این حال او مدت کوتاهی بعد از به ثمر رساندن گل مجبور به ترک میدان شد و آلگری علت تعویض او را مصدومیت عنوان نمود. همین اتفاق برای جورجو کیه لینی رخ داد و کاپیتان بیانکونری هم در اواسط نیمه دوم جای خود را به دانیله روگانی داد.

سایت فوتبال ایتالیا در خبری اختصاصی به نقل از آلگری نوشته است: زکریا از ناحیه تحتانی کمر آسیب دیده، در حالی که کیه لینی هم از ناحیه ساق دچار مصدومیت شده است.

هر دو بازیکن قرار است امروز در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس معاینه شوند و پس از آن تعیین خواهد شد که آیا آنها بازی بعدی که روز پنجشنبه برابر ساسولو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا خواهد بود را از دست خواهند داد یا نه. یوونتوس در هفته آینده سری A هم یک بازی حساس برابر آتالانتا دارد که رقیب مستقیمش در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محسوب می گردد.

زکریا ماه ژانویه با قراردادی 4.5 میلیون یورویی از تیم بوروسیا مونشن گلادباخ به یوونتوس پیوست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "زکریا و کیه لینی مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زکریا و کیه لینی مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید