سلطانی: می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز شویم، یک دروازه بان را به عنوان گردشگر به قطر بردند

به گزارش وبلاگ تور کیش، دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال گفت: حریفان ما در جام جهانی قوی هستند، اما تیم ملی فوتبال کشورمان در این رقابت ها می تواند شگفتی ساز گردد.

سلطانی: می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز شویم، یک دروازه بان را به عنوان گردشگر به قطر بردند

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی اظهار کرد: ما با حریفان سختی روبرو هستیم، اما با توجه به اینکه تیم خوب و یکدست خوبی داریم خیلی به موفقیت تیم ملی کشورمان در این رقابت ها امیدوار هستم. امیدوارم بازیکنان در این زمان اندک به هماهنگی برسند.

او ادامه داد: تیم های انگلیس، ولز و آمریکا حرف های زیادی برای گفتن دارند، اما نباید به این مسائل توجه کنیم و با تمرکز وارد زمین مسابقه شویم. زیبایی فوتبال به این است که نتیجه اش تعیین نیست. بعلاوه ما نباید حریفان خود را در جام جهانی دستکم بگیریم چرا که به مشکل برمی خوریم. شاید تیم ملی انگلیس در دفاع چپ و راست خوب نباشد، اما 7، 8 بازیکن این تیم در سطح بالای لیگ های اروپایی بازی می نمایند.

سلطانی توضیح داد: حریفان نیز تیم ملی کشورمان را بررسی کردند و کی روش در ساختار دفاعی خوب کار می نماید و فقط باید روی ضد حملات بیشتر کار کنیم و بازیکنان تفکرات سرمربی را به خوبی در زمین مسابقه پیاده نمایند. حریفان ما هر چقدر هم قوی باشند، اما تیم ما هم ضعیف نیست و فعل باختن را صرف نکنیم تا در نتیجه گیری به مشکل نخوریم. ما می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز شویم.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال با انتقاد از انتخاب 4 گلر برای حضور در جام جهانی گفت: به نظرم انتخاب 4 دروازه بان اشتباه است، چون یک جهانگرد را با خود به جام جهانی می برند. بعلاوه حق اخباری خورده شد و او می توانست به جای نیازمند یا عابدزاده به جام جهانی برود. بعلاوه به جای یک دروازه بان اضافی باید یک بازیکن جوان به این رقابت ها می بردند تا مثمرثمر بود.

او اضافه نمود: من ارادات خاصی به پدر امیر عابدزاده دارم، اما به نظرم امیر در مسابقات لیگ دسته دوم اسپانیا و در چند بازی تیم ملی عملکرد ضعیفی درون دروازه داشته، اما اخباری عملکردش در تراکتور خوب بوده است. من نمی دانم تفکر کی روش چه بوده است، اما به جای عابدزاده می توانست اخباری را به جام جهانی ببرد. شاید دست هایی روی کار است، که چنین انتخابی صورت گرفت.

سلطانی درباره اینکه به نظرش کدامیک از 4 گلر در جام جهانی درون دروازه قرار می گیرند، گفت: دروازه بانی در فوتبال سخت است. اگر گلر قوی باشد به طور حتم آن تیم هم نتایج خوبی می گیرد. بیرانوند در جام جهانی قبلی بوده و تجربه کافی دارد و شانس او بیشتر از 3 دروازه بان دیگر است، تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره آخرین بازی محبت آمیز برابر تیم ملی تونس گفت: به نظرم این بازی دیر بود، اما امیدوارم کی روش نقاط ضعف و قوت تیم ملی را در این بازی شناسایی نموده باشد تا در بازی های خود در جام جهانی دچار مشکل نشویم.

وبلاگ تور کیش ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سلطانی: می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز شویم، یک دروازه بان را به عنوان گردشگر به قطر بردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی: می توانیم در جام جهانی شگفتی ساز شویم، یک دروازه بان را به عنوان گردشگر به قطر بردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید