سیوهای اصلی دیابلو 2 روی Diablo II Resurrected کار خواهند کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، چندی پیش در جریان مراسم بلیزکان آنلاین بالاخره به صورت رسمی بازسازی بازی دیابلو 2 با نام Diablo II: Resurrected معرفی گردید. هرچند این نسخه یک بازسازی عظیم است، اما طبق اطلاعات منتشر شده، هواداران می توانند از سیوها و فایل های ذخیره نسخه اصلی بازی استفاده نمایند.

سیوهای اصلی دیابلو 2 روی Diablo II Resurrected کار خواهند کرد

متیو سیدرکوئیست (Matthew Cederquist) در مصاحبه اخیر خود با شعبه خاورمیانه سایت IGN اعلام نموده که با وجود اینکه بیش از 2 دهه از عرضه بازی دیابلو 2 سپری شده است، اما هر فردی که سیوها و فایل های ذخیره ی نسخه اصلی را داشته باشد، می تواند آن ها را در بازی Diablo II: Resurrected بارگذاری و استفاده کند. او البته اشاره نموده که این تصمیم از ابتدای توسعه بازسازی بازی دیابلو 2 برنامه ریزی نشده بود اما بعد از مدتی وقتی که تیم توسعه بازی چنین چیزی را امتحان کردند، متوجه شدند که این نسخه بازسازی قادر است فایل های ذخیره نسخه اصلی را بارگذاری کند و از آن ها بهره ببرد.

اگرچه شرح داده نشده که آیا این قضیه فقط برای نسخه کامپیوترهای شخصی صدق می نماید یا نه اما از آنجایی که در بازی Diablo 2 Resurrected می توانید داده ها و سیوهای خود را میان پلتفرم های مختلف انتقال دهید، به صورت تئوری باید بتوانید از فایل های ذخیره نسخه اصلی روی پلتفرم های دیگر بهره ببرید. به این صورت که ابتدا سیوها و فایل های ذخیره 20 سال پیش خود را به نسخه کامپیوتر بازی انتقال دهید و پس از آن باید بتوانید ادامه بازی را روی کنسول و با حفظ آن پیشرفت ها و داده ها انجام دهید. البته، هرچند در تئوری باید چنین چیزی عملی باشد اما چون به صورت رسمی تأیید نشده، درباره این ویژگی در نسخه کنسولی نمی توانیم نظر قطعی بدهیم.

  • بازسازی عظیم دیابلو 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

نکته جالب درباره بازسازی مهم بازی Diablo 2 Resurrected این است که علاوه بر حالت گرافیکی بهبودیافته امروزی، بازیکنان می توانند در هر لحظه از بازی و به صورت آنی حالت گرافیکی بازی را به حالت گرافیکی کلاسیک تغییر دهند. بهبودهای گرافیکی این نسخه در کنار حفظ گیم پلی بسیار سرگرم کننده و منحصربه فرد بازی دیابلو 2، می تواند ترکیبی فوق العاده را برای هواداران این اثر رقم بزند.

بازی Diablo 2 Resurrected را استودیو Vicarious Visions توسعه خواهد داد؛ استودیویی که در سال های اخیر بازسازی های مهم و با ارزشی از بازی های تونی هاوک و همچنین سه گانه کرش بندیکت منتشر نموده است. این بازی قرار است برای کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه گردد. همان طور که گفته شد، می توانید با استفاده از اکانت بلیزارد، پیشرفت های خود را در پلتفرم های مختلف انتقال دهید.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "سیوهای اصلی دیابلو 2 روی Diablo II Resurrected کار خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیوهای اصلی دیابلو 2 روی Diablo II Resurrected کار خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید