پلیس سوئیس 2 مظنون مرتبط با حمله تروریستی وین را دستگیر کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، پلیس فدرال سوئیس از دستگیری دو مظنون به ارتباط با عامل حمله تروریستی اخیر اتریش خبر داد.

پلیس سوئیس 2 مظنون مرتبط با حمله تروریستی وین را دستگیر کرد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور کیش به نقل از روزنامه اتریشی وینر سایتونگ، رد حمله تروریستی دوشنبه شب در پایتخت اتریش به سوئیس هم رسیده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ تور کیش بخوانید. (کلیک کنید)

پلیس کانتون زوریخ در ارتباط با حمله تروریستی وین یک 18 ساله و یک 24 ساله را دستگیر کرده است. این خبر را صبح امروز رسانه های چاپ این کشور اعلام کردند. این دو مظنون بعد از ظهر روز سه شنبه با هماهنگی نهادهای اتریشی توسط یگان ویژه سوئیس دستگیر شدند. این اتهام به دستگیر شدگان وارد شده که ارتباط تنگاتنگی با عامل حمله تروریستی وین داشته اند.

وزیر دادگستری سوئیس افراد دستگیر شده را همکاران عامل تیراندازی در پایتخت اتریش اعلام کرده و از ملاقات های حضوری آن ها خبر داد.

پلیس فدرال سوئیس از تداوم تبادل اطلاعات با نهادهای امنیتی اتریش و دیگر شرکای خود خبر داده است.

دوشنبه شب وین پایتخت اتریش هدف حملات افراد مهاجم قرار گرفت به طوری که علاوه بر حمله در نزدیکی کنیسه مرکزی شهر وین و هتل هیلتون، مهاجمان همزمان در 6 نقطه دیگر این شهر نیز اقدام به تیراندازی کردند.

سباستین کورتس، صدر اعظم اتریش هم در سخنانی بعد از حمله تروریستی با 4 کشته در وین همچنان شرایط کشور را متشنج دانست و درباره کپی برداری از این حمله تروریستی ابراز نگرانی کرده و گفت: بخصوص این فرضیه نباید قطعا رد شود که عامل فراری دومی همچنان وجود دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی وبلاگ تور کیش بخوانید. (کلیک کنید)

اتریش سه روز عزای عمومی اعلام کرده و پرچم هایی به نشانه عزا بر ساختمان های دولتی نصب شده است. اتریش برای اولین بار در دهه های گذشته چنین حمله ای را تجربه کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پلیس سوئیس 2 مظنون مرتبط با حمله تروریستی وین را دستگیر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس سوئیس 2 مظنون مرتبط با حمله تروریستی وین را دستگیر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید