از NFT اولین توییت جک دورسی استقبال نشد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سینا استوی فرد ایرانی الاصل ساکن مالزی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارد، NFT اولین توییت جک دورسی، یکی از بنیان گذاران توییتر که مارس 2021 تصمیم به فروش آن گرفت را با قیمت 2/9 میلیون دلار خریداری کرد. وی اخیراً تصمیم گرفت این NFT خریداری شده را در پلتفرم OpenSea به فروش برساند، اما کاربران از این پیشنهاد فروش استقبال چندانی نکرده اند و بالاترین مبلغ پیشنهادی برای این NFT حدود 6800 دلار بوده است.

از NFT اولین توییت جک دورسی استقبال نشد

زمانی که استوی در مارس 2021 NFT اولین توییت جک دورسی را خریداری کرد، این اقدام یکی از گران ترین خریدهای NFT در دنیا لقب گرفت و در میان کاربران و علاقه مندان به حوزه کریپتو از اهمیت بالایی برخوردار بود. استوی انتظار داشت که کاربران برای خرید NFT اولین توییت منتشر شده که متعلق به جک دورسی بود مبلغ 48 میلیون دلار به پیشنهاد نمایند که این طور نشد و پیشنهادهای ارائه شده بسیار پایین تر از مبلغ مورد انتظار استوی است. او اظهار کرد که نیمی از این مبلغ مورد نظر خود را در صورت پیدا شدن خریدار این NFT، صرف امور خیریه و نیمی دیگر آن صرف توسعه سرمایه گذاری های بلاک چین خواهد شد.

بعد از پیشنهاداتی که برای خرید این NFT به وسیله کاربران به وی ارائه شد، برچسب قیمتی مد نظر استوی در پلتفرم OpenSea حذف شد و از روز پنج شنبه که این NFT برای فروش در این پلتفرم نهاده شد، بالاترین پیشنهاد ارائه شده برای خرید آن 6800 دلار بود. استوی در مصاحبه خود با خبرگزاری رویترز گفت که مبلغ مورد انتظار او برای خرید این توکن غیر قابل معاوضه بسیار بالا بود و کسی توان پرداخت چنین مبلغی را نداشته است. وی در ادامه افرود که میخواهد در خصوص تصمیم فروش این NFT تجدید نظر کند. استوی شرح داد: برای من مهم است که چه کسی این NFT با ارزش را از من می خرد. من این NFT را به هر کسی نمی فروشم، زیرا فکر می کنم که هر کسی لیاقت این توکن را نداشته باشد.

استوی، که سرمایه گذاری هایش در حوزه کریپتو شامل Bridge Oracle و CryptoLand پس از دستگیری وی در ایران در سال گذشته از بین رفت، در حال راه اندازی مجدد توکن های Bridge Oracle خود (BRG) بر روی اسمارت چین بایننس است؛ این توکن ها پیش تر بر روی بلاک چین ترون بودند. اگر استوی پیشنهادات ارائه شده برای NFT جک دورسی را قبول کند، تنها کسی که در این معامله ضرر خواهد نمود خود اوست. باید دید در نهایت سرنوشت این توکن غیرقابل معاوضه اولین توییت بنیان گذار توییتر چه خواهد شد.

منبع: Thegurdian

منبع: دیجیکالا مگ

به "از NFT اولین توییت جک دورسی استقبال نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از NFT اولین توییت جک دورسی استقبال نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید