ترامپ: مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی از توقف 60 روزه مهاجرت به این کشور اطلاع داد و گفت که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا تنها شامل افرادی می گردد که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند.

ترامپ: مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ تور کیش به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت که مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است.

ترامپ بیان کرد که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا چهارشنبه به امضا خواهد رسید و در این طرح استثناهایی برای بعضی موارد وجود دارد.

وی تاکید نمود که این طرح تنها شامل افرادی می گردد که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند و افرادی را که موقتا به آمریکا سفر می نمایند، شامل نمی گردد.

رییس جمهور آمریکا در ادامه توضیح داد: 20 ایالت آمریکا در حال برنامه ریزی برای بازگشایی مالی در پی شیوع کرونا هستند.

ترامپ گفت که سازمان غذا و داروی آمریکا برای کیت آزمایش خانگی مجوز صادر نموده است و قرار است این کیت ها در هفته های آینده با تجویز پزشکان به دست مصرف نمایندگان برسد.

در جدیدترین آمار رسمی تلفات ویروس کرونا در آمریکا آمده که تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور از مرز 47 هزار نفر عبور نموده و تعداد مبتلایان نیز به بیش از 800 هزار نفر رسیده است.

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره شرایط جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی گفت که تا به امروز گزارش های موثقی درباره بیمار شدن او منتشر نشده است.

بعضی رسانه های آمریکایی به نقل از منابع آمریکایی گزارش دادند که شرایط جسمانی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی بعد از انجام عمل جراحی قلب وخیم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترامپ: مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید