سعی کردم سیستم والیبال پاکستان راتغییر دهم، سپاهان شرایط خوبی دارد

به گزارش وبلاگ تور کیش، رحمان محمدی راد در مصاحبه با خبرنگاران، درباره حضورش در رأس تیم ملی پاکستان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: زمان حضورم در تیم پاکستان تا مسابقات قهرمانی آسیا حدود دو ماه و نیم بود. سعی کردم در این مدت سیستم والیبال پاکستان را به سیستم روز دنیا تغییر بدهم. کسانی که والیبال سالهای قبل پاکستان را به یاد می آورند، صحبت های مرا تأیید می کنند. پاکستان هنوز از حملات دوبل استفاده می کرد که دیگر در والیبال روز دنیا جایی ندارد.

سعی کردم سیستم والیبال پاکستان راتغییر دهم، سپاهان شرایط خوبی دارد

سرمربی تیم والیبال سپاهان شرح داد: سعی کردم شکل بازی پاکستانی ها را تغییر دهم و تاحدودی هم پیروز بودم. اما زمان کمی در اختیار نداشتم و دوماه فرصت کافی نبود. تمام تلاشم را کردم که دانشم را به آنها انتقال دهم.

وی درباره نخستین تجربه سرمربی گری اش در رده ملی افزود: نخستین تجربه ام درمسابقات قهرمانی آسیا به نام سرمربی بود که بسیار برایم ارزشمند شد. نکات بسیار زیادی آموختم و برایم حضور به همراه تیم پاکستان به نام سرمربی در مسابقات قهرمانی آسیا سودمند بود.

محمدی راد ادامه داد: سیستم ورزش پاکستان خیلی از رشته ورزشی والیبال حمایت نمی کند و امکانات زیادی وجود ندارد. کار سخت و دشواری در پیش داشتم. اگر بخواهم یک نمونه از مسائل را بگویم این بود که برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا، حدود سه روز در راه بودیم. چرا که منابع مالی، کافی نبود و از پروازهایی استفاده شد که سفرمان سه روز به طول انجامید و در واقع سه روز قبل از مسابقات به توکیو رسیدیم و در این مدت به جای تمرینات مجبور بودم تیم را ریکاوری کنم.

وی درباره شرایط قراردادش با تیم ملی پاکستان تأکید کرد: قراردادم پس از مسابقات قهرمانی آسیا به انتها رسید. برای ادامه کار هنوز توافقی حاصل نشده است اما کار کردن با شرایط پاکستان بسیار سخت است.

محمدی راد در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم ندارید در تیمی که شرایط بهتری دارد، کار سرمربیگری را انجام دهید؟ گفت: یکی از دلایل حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا ایجاد فرصت و شانس های تازه با کشورهای دیگر بود. به نام مربی به ابزار نیاز دارم تا تفکراتم را در تیم تزریق کنم. همچنین زمان زیادی هم مدنظر است. در فرصت کوتاه نمی توان کارهای بزرگ انجام داد. حضورم در مسابقات قهرمانی آسیا همراه با تیم پاکستان پیشنهادات خوبی را برایم به همراه داشت. منتظرم تا تصمیم نهایی انجام شود. البته در حال حاضر درگیر مسابقات لیگ برتر هستم و تا انتها رقابت ها در تیمی دیگر حضور نخواهم داشت.

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: امیدوارم اگر هدایت تیم دیگری را به عهده گرفتم با دغدغه های کشور پاکستان همراه نباشد. پاکستان شرایط سختی داشت. مردم این کشور والیبال را نمی شناختند و برد و باخت تیم برایشان اهمیتی نداشت و این یک چالش بزرگ بود.

محمدی راد درباره بازی تیم های ایران و پاکستان گفت: شرایط تیم ایران کاملاً تعیین بود و مسابقات برای ایران با قهرمانی به اتمام رسید. بازی های با کیفیتی را شاهد بودیم و ملی پوشان با انگیزه در رقابت ها حاضر شدند. مقایسه سطح بازی تیم های ایران و پاکستان خیلی درست نیست. تلاش کردیم که بازی مقابل ایران برای ملی پوشان پاکستان کلاس درس باشد و آنها از این رقابت بسیار شاد بودند و کلاس درس خوبی برای آنها شد.

وی در انتها درباره شرایط تیم سپاهان هم گفت: هفته گذشته سه بازی تدارکاتی برگزار کردیم و هفته آینده در یک تورنمنت چهار جانبه حضور داریم و خود را برای حضور در لیگ برتر آماده خواهیم کرد. در دوماه گذشته تمرینات تیم را پیگیری کردیم. از شرایط تیم راضی هستم. آسیب دیدگی های جزئی داریم که امیدوارم به زودی برطرف شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سعی کردم سیستم والیبال پاکستان راتغییر دهم، سپاهان شرایط خوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعی کردم سیستم والیبال پاکستان راتغییر دهم، سپاهان شرایط خوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید