سرمربی والیبال سپاهان: توپ گیری فوق العاده ای داشتیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرمربی تیم والیبال سپاهان معتقد است با توجه به فشار زیاد مسابقات احتیاج است که از تمام بازیکنان تیمش استفاده کند و تیمش در بازیهای اخیر مقابل پیکان و شهرداری گنبد عملکرد فوق العاده ای داشت.

سرمربی والیبال سپاهان: توپ گیری فوق العاده ای داشتیم

به گزارش وبلاگ تور کیش، رحمان محمدی راد امروز(یکشنبه 9آبان ماه) پس از برد قاطع 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار کرد: توانستیم با دفاع متمرکزی که داشتیم تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهیم و امتیازات خوبی گرفتیم و در مجموع از عملکرد تیمی بازیکنانم در این بازی راضی هستم. امروز آنها در توپ گیری بسیار عالی کار کردند و برنامه هایی که در نظر داشتیم در زمین پیاده شد.

وی افزود: ما سعی می کنیم از تمامی بازیکنان تیم استفاده کنیم؛ چرا که فشار مسابقات بسیار زیاد است، این سومین بازی است که به فاصله کم انجام شد، چهارشنبه به ورامین می رویم و در برگشت هفته آینده دو بازی سخت در مقابل لبنیات هراز آمل و شهرداری ارومیه در خانه داریم.

وی ادامه داد: در پی حفظ سلامتی بازیکنان تیم هستیم تا شادابی آنها را برای مسابقات حفظ کنیم و به همین علت سعی می کنیم با این تغییرات که در طول بازیها داریم همه بازیکنان بتوانند برترین عملکرد خود را داشته باشند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان افزود: تقریبا 3 ماه است که با این بازیکنان کار می کنیم و توانایی های آنها را می شناسم. برنامه من این است که بازیکنی که به باشگاه سپاهان و تیم ما آمده، بتواند توانایی های خود را به والیبال ایران اثبات کند و نشان دهد.

وی توضیح داد: واقعا تیم سپاهان منوط به چند بازیکن نیست؛ ما یک تیم هستیم که 17 بازیکن داریم و هر جایی که احتیاج به استفاده از بازیکنی باشد سعی می کنیم آن اعتماد را داشته باشیم. خوشحالم که امروز تمام بازیکنان تیم با عملکرد خیلی خوب توانستند نتیجه را به سود خود تمام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از شکل بازی راضی هستم از جنگندگی بازیکنان و رعایت کردن مسائلی که شاید دو روز قبل داشتیم راضی هستم و باعث شد یک بازی زیبا را ببینیم و کنار آنها لذت ببرم.

محمدی راد در مورد پیروزی تیمش مقابل پیکان و تاثیر مثبت آن در بازی امروز، گفت: ما باید پیکان را می بردیم، با توجه به نفراتی که پیکان در زمین قرار داده بود باید بازی را می بردیم و این رخ داد. پیکان اگر نفرات خود را در اختیار داشته باشد یکی از قدرتهای این فصل است؛ متاسفانه مشکلاتی داشتند که نتوانستند بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشند و این یک فرصت بود که ما از آن استفاده کردیم. یک برد بیرون از خانه مقابل یک مدعی با هر ترکیبی که مقابل ما آمدند برای ما ارزشمند بود. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم که هر دو بازی را به خوبی پشت سر گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی والیبال سپاهان: توپ گیری فوق العاده ای داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی والیبال سپاهان: توپ گیری فوق العاده ای داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید