ابوالقاسم پور: از دست دادن میزبانی چیز جدیدی نیست، هیات رییسه جدید باید این دغدغه را رفع کند

به گزارش وبلاگ تور کیش، پیشکسوت فوتبال ایران می گوید از دست دادن میزبانی در بازی های مختلف موضوع جدیدی نیست و از ضعف مدیریتی فوتبال ایران نشات می گیرد.

ابوالقاسم پور: از دست دادن میزبانی چیز جدیدی نیست، هیات رییسه جدید باید این دغدغه را رفع کند

بهنام ابوالقاسم پور ، پیشکسوت فوتبال در گفت وگو با وبلاگ تور کیش در خصوص دریافت میزبانی از تیم های ایرانی چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی گفت: این مشکل همیشه وجود داشته و چیز جدیدی نیست. متاسفانه ما ضعف در لابی و استفاده از کرسی های موجود در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم. اصلا اتفاق جالی نیست که کشورهایی مثل بحرین و هند بتوانند میزبانی بگیرند اما ما که مدعی این هستیم که حرف اول را در فوتبال آسیا می زنیم، نتوانیم یک میزبانی ساده را بگیریم.

وی ادامه داد: قطعا امکانات ما بهتر از هند و بحرین است و حتی جمعیت بالای هند، شرایط ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می دهد اما قدرت مدیریتی در این کشور و ضعف ما باعث شده تا نتوانیم حتی در چنین مسابقات ساده ای نیز میزبان باشیم. البته هیات رییسه جدید فدراسیون باید فکری به حال این مشکل قدیمی بکند و با دریافت کرسی های مختلف و افزایش قدرت لابی در AFC، این قضیه را حل کنند تا ایران بتواند حتی در نبود هوادارانش، در خاک خود از رقبایش میزبانی کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت: به هر حال اکنون اسکوچیچ مربی تیم ملی است و وظیفه ای جز حمایت نداریم. باشگاه ها، مردم و مسئولین باید پشت این تیم باشند زیرا ما در دور رفت نتایج مطلوبی نگرفتیم و اکنون به برد در بازی های برگشت نیاز داریم. اگر اسکوچیچ نتواند این کار را انجام دهد، در بازی های بزرگ تر هم نمی تواند موفقیتی برای تیم ملی کسب کند و جایگاهش را از دست خواهد داد.

او درباره حضور پرسپولیس در فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: رفته رفته شرایط پرسپولیس بهتر می شود. ترابی و مغانلو اضافه شده اند، آل کثیر و فرجی به زودی به لیست تیم اضافه می شوند و مصدومانی مانند کنعانی زادگان هم برگشته اند و این ها همه نشان می دهد روز به روز شرایط تیم بهتر می شود و بازیکنان می توانند حتی در یک کشور دیگر هم نتایج درخشانی را برای هواداران کسب کنند. البته این که گروه پرسپولیس نسبت به سایر تیم های ایرانی راحت تر است دلیل نمی شود که بخواهند حریفانشان را دست کم بگیرند و خود را از پیش برنده بدانند. موفقیت، تلاش می خواهد و بازیکنان پرسپولیس هم موظف به این کار هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ابوالقاسم پور: از دست دادن میزبانی چیز جدیدی نیست، هیات رییسه جدید باید این دغدغه را رفع کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوالقاسم پور: از دست دادن میزبانی چیز جدیدی نیست، هیات رییسه جدید باید این دغدغه را رفع کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید