یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران می گردد؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، سرمربی پرسپولیس از توقف خرید های تیمش ایراد گرفت و صحبت های رضا درویش را گُنگ خواند! این درحالی است که شاید هرکس دیگری جای یحیی گل محمدی بود در این مقطع و با توجه به واگذاری قهرمانی لیگ برتر در فصل گذشته به استقلال، این چنین بی پروا علیه مدیرعامل باشگاه متبوعش موضوع نمی گرفت.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران می گردد؟

دیروز یک منبع آگاه به ما اطلاع داد که یکی از گزینه های اصلی راهنمایی تیم ملی در کنار علی دایی، جواد نکونام و امیرقلعه نویی، سرمربی پرسپولیس است.

مربی 52 ساله ای که در جام جهانی 2006 آلمان به عنوان گلزن در ترکیب تیم ملی حاضر شده، بعد از دو قهرمانی در جام حذفی با ذوب آهن، فرایند رو به جلویی در مربیگری پشت سر گذاشت و بعد از جدایی کالدرون از پرسپولیس، برای بار دوم سرمربی پرسپولیس شد. گل محمدی با پرسپولیس به دو قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کرد تا در کنار دستاورد قابل توجه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا از او چهره ای تراز اول در بین سرمربیان داخلی فوتبال ایران بسازد.

هرچند یحیی گل محمدی در فصل گذشته با پرسپولیس به قهرمانی دست پیدا نکرد، اما عنوان نایب قهرمانی او در لیگ بیست و یکم باعث نمی گردد که او در بین گزینه های داخلی راهنمایی تیم ملی قرار نگیرد. اگرچه کاپیتان سابق تیم ملی در جام جهانی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است، اما سابقه همکاری این باشگاه با تیم ملی در مورد کریم باقری و خانبان در دوره اسکوچیچ باعث می گردد که این موضوع در صورت علاقه فدراسیون به گل محمدی، مانعی برای رقم خوردن همکاری نباشد.

هرچند یحیی گل محمدی قهرمانی فصل گذشته را از دست داد، اما دو قهرمانی لیگ برتر و یک نایب قهرمانی آسیا را همراه پرسپولیس در کارنامه دارد. او همراه با ذوب آهن نیز دو مرتبه به عنوان قهرمانی جام حذفی رسیده و درحال حاضر یکی از مربیان پیروز و با تجربه فوتبال کشورمان محسوب می گردد؛ بنابراین اگر قرار بر انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی باشد یحیی گل محمدی به طور قطع و یقین می تواند یکی از نامزد ها باشد.

آیا یحیی گل محمدی به پشتوانه همین پیشنهاد بود که ناگهان علیه توقف خرید های پرسپولیس طغیان کرد و به رضا درویش طعنه زد؟ جواب این پرسش چند روز آینده معین خواهد شد!

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی ایران می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید