رئیس سازمان لیگ توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی تاج با محکوم کردن چاپ کاریکاتوری موهن از پیامبر گرامی اسلام و توهین به ساحت مقدس ایشان در هفته نامه شارلی ابدو گفت: نباید به بهانه آزادی بیان در دنیا به ادیان الهی توهین کرد. این نشریه با توهین به مقدسات مسلمانان دنیا باعث برانگیخته شدن خشم آنها علیه خود و ایادی پشت پرده این ماجرا شده است.

رئیس سازمان لیگ توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد

تاج همچنین با محکوم کردن ترور کاریکاتوریست های فرانسوی توسط گروههایی که در پی بدنام کردن نام اسلام و مخدوش ساختن چهره رئوف آن هستند، گفت: مدیران نشریه شارلی ابدو با این حرکت خود بیش از آنکه پاسخ تروریست ها را داده باشند، به احساسات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان اهانت نموده اند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا اضافه کرد: امیدوارم تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل امارات نیز به پیروزی دست یابد تا به عنوان تیم اول از گروهش صعود کند.

این مقام مسئول اعلام کرد: تیم فوتبال ایران در این دوره توانایی صعود به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی را دارد و می تواند یکی از مدعیان قهرمانی به شمار آید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رئیس سازمان لیگ توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس سازمان لیگ توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید