مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد!

به گزارش وبلاگ تور کیش، به نظر می رسد فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ برای جدایی از این تیم مصمم است.

مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد!

اریک تن هاخ که روز دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی محبت آمیز با لیورپول در شهر بانکوک تایلند، تأکید کرده بود کریستیانو رونالدو فروشی نیست، در پی این بود تا یک بار دیگر با این فوق ستاره پرتغالی صحبت و به هر قیمتی که شده او را برای ماندن در این تیم متقاعد کند.

نشریه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید، اما گزارش داد که رونالدوی 37 ساله مطمئن است که در این تابستان از منچستریونایتد جدا خواهد شد. بر اساس این گزارش؛ اریک تن هاخ سرمربی هلندی شیاطین سرخ با برنده پنج توپ طلا دوباره صحبت کرده، اما پروژه منچستریونایتد نتوانسته او را برای ماندن متقاعد کند. رونالدو، اما به این مربی هلندی گفته که مسئله ای با او ندارد.

شایعه جدایی مهاجم پیشین تیم های رئال مادرید و یوونتوس از منچستریونایتد در حالی قوت بیشتری گرفت که دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو پستی در اینستاگرام که خبر آاِس را منتشر کرده بود، لایک (پسندیدن) کرد.

اریک تن هاخ امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا با ملبورن ویکتوری در شهر ملبورن استرالیا در مواجهه با پرسشی درباره آینده حرفه ای مهاجم پرتغالی اش گفت: ما حرف های مان درباره رونالدو را زدیم و چیزی تغییر نکرده است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد پیش از بازی محبت آمیز با لیورپول گفته بود: رونالدو به دلیل مسائل خانوادگی اینجا کنار ما نیست. اخباری درباره احتمال جدایی رونالدو خوانده ام، اما همان طور که گفتم او فروشی نیست و در برنامه های ما جای دارد و می خواهیم با یکدیگر به موفقیت برسیم.

رونالدو که مورد توجه باشگاه هایی همچون بایرن مونیخ، چلسی، ناپولی و رُم واقع شده است، گفته می شود از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته تا با جدایی او از این تیم موافقت کنند، چون در پی بازی در لیگ قهرمانان اروپا با تیمی دیگر است.

فوق ستاره پرتغالی شیاطین سرخ که هنوز یک فصل دیگر با من یونایتد قرارداد دارد، فصل گذشته آمار 24 گل زده در 39 بازی از رقابت های مختلف را از خود بر جا گذاشت.

منبع: فرارو

به "مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادر رونالدو، آینده پسرش را لو داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید