فلورنزی رسماً به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش وبلاگ تور کیش، دفاع راست تیم فوتبال رم با انجام تست پزشکی باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی به جمع شاگردان توماس توخل ملحق شد.

فلورنزی رسماً به پاری سن ژرمن پیوست

به گزارش وبلاگ تور کیش، آلساندرو فلورنزی امروز (آدینه) با عقد قراردادی قرضی که دارای بند خرید قطعی است، از تیم فوتبال رم به پاری سن ژرمن پیوست.

رقم قرارداد قرضی این دفاع راست ایتالیایی یک میلیون یوروست و در انتها فصل PSG در صورت تمایل با پرداخت 9 میلیون یوروی دیگر می تواند او را به صورت قطعی بخرد.

فلورنزی 29 ساله پس از امضای قراردادش به سایت باشگاه گفت: من کاملاً خوشحالم و باعث افتخارم است که بازیکن پاری سن ژرمن شدم. PSG یکی از باشگاه های عظیم امروز اروپاست و فینالیست شدنش در فصل گذشته لیگ قهرمانان این موضوع را تأیید می نماید.

فلورنزی که در 280 بازی اش برای تیم فوتبال رم در تمامی رقابت ها 28 گل زد و 32 پاس گل داد، در پست دفاع راست بازی می نماید، اما سابقه بازی به عنوان بال راست، هافبک میانی، هافبک راست، بال چپ و هافبک هجومی را هم داشته است.

با ورود پائولو فونسکا به عنوان سرمربی به تیم فوتبال رم، فلورنزی در فهرست بازیکنان مازاد این تیم نهاده شد و به همین دلیل ماه ژانویه امسال به والنسیا قرض داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فلورنزی رسماً به پاری سن ژرمن پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلورنزی رسماً به پاری سن ژرمن پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید