مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت

به گزارش وبلاگ تور کیش، سری ریلمی 9 جدیدترین گوشی های شرکت ریلمی به حساب می آیند که قرار است به زودی از آن ها رونمایی شود. البته طی چند روز اخیر خبرهایی را در رابطه با آن ها شنیدیم اما یک سری ابهامات پیرامون ریلمی 9 پرو وجود داشت که خوشبختانه روز گذشته از آن ها باخبر شدیم.

مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت

ریلمی 9 پرو و پرو پلاس یکی از مجذوب کننده تربن گوشی های نسبتا میان رده شرکت ریلمی به حساب می آیند که به تازگی خبرهایی را در رابطه با آن ها شنیدیم. با این حال یک سری جزئیات به جای مانده بود که خوشبختانه امروز توانستیم به تمام آن ها به صورت کامل دسترسی داشته باشیم. یکی از نویسندگان وب سایت PassionateGeekz.com نه تنها مشخصات فنی این محصول بلکه قیمت احتمالی آن را هم فاش کرد تا بدین ترتیب تقریبا چیز خاصی از آن باقی نماند.

ریلمی 9 پرو طبق آنچه منتشر شده از پردازنده اسنپدراگون 695 به عنوان قلب تپنده بهره می برد که در کنار 6 و احتمالا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، بخش پردازشی ریلمی 9 پرو را تشکیل می دهند. متأسفانه این گوشی از درگاه کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند به همین علت کاربر مجبور است به همین مقدار 128 گیگابایت بسنده کند. از جمله قابلیت های دیگر این گوشی می توان به نمایشگر 6.6 اینچی با پنلی از جنس AMOLED، با قابلیت پشتیبانی از استاندارد HDR10 و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کرد.

روی پنل پشتی یک دوربین 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 شاهد هستیم که در کنار یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.3 و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دیافراگم f/2.4 بخش فیلم برداری و عکاسی ریلمی 9 پرو را تشکیل می دهند. روی پنل جلو هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی ایفای نقش می کند که گشودگی دیافراگم آن به f/2.5 می رسد. با توجه به سخت افزار، به نظر می رسد این گوشی در زمینه عکاسی عملکرد معمولی داشته باشد که کاملا هم قابل انتظار بود.

نکته عجیب و دور از انتظار این است که ریلمی می خواهد این محصول را با اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض راهی بازار کند در حالی که این سیستم عامل برای محصولاتی است که تا قبل سال 2022 راهی بازار می شدند. بسیاری از گوشی هایی که امسال راهی بازار شدند از اندروید 12 بهره می برند اما ریلمی تصمیم گرفت این کار را نکند که اندکی ناامیدکننده است.

منبع تغذیه ریلمی 9 پرو یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند با استفاده از شارژر 33 واتی آن را با سرعت قابل قبولی شارژ کند. خوشبختانه این شارژر درون جعبه هم وجود دارد تا مجبور نباشید برای آن هزینه زیادی پرداخت کنید.

انتظار می رود ریلمی 9 پرو به همراه مدل قدرتمندتر یعنی ریلمی 9 پرو پلاس در ماه فوریه در کشور هندوستان و بازارهای اروپا به فروش برسند. مدل استاندارد این سری هم قرار است در سه ماه دوم امسال به فروش برسد اما خبری از تاریخ دقیق آن نداریم.

منبع: GSMAren

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات فنی کامل ریلمی 9 پرو لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید