نامزد جایزه اسکار هایپریون را تهیه می نماید

به گزارش وبلاگ تور کیش، بردلی کوپر میخواهد در قالب شرکت خودش موفقیت هایی را که تا به حال به عنوان تهیه کننده کسب نموده است، توسعه دهد.

نامزد جایزه اسکار هایپریون را تهیه می نماید

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تور کیش به نقل از ددلاین، بردلی کوپر بازیگر و تهیه نماینده که تا به حال هشت بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است یک شرکت تازه تهیه فیلم برای خود راه اندازی نموده و میخواهد به وسیله آن فیلم هایپریون را بر پایه مجموعه چهار قسمتی رمان های نوشته دن سیمونز بسازد.

این شرکت تحت مجموعه استودیو وارنر برادرز قرار گرفته و حالا این فیلم آنجا با همراهی گراهام کینگ تهیه نماینده برنده جایزه اسکار ساخته می گردد.

هایپریون قبلاً قرار بود در قالب یک سریال لیمیتد برای استودیوی سای فای فراوری گردد، اما حالا به عنوان یک فیلم سینمایی با نویسندگی تام اسپزیالی فراوری خواهد شد که به خاطر کارش در سریال واچ من اچ بی او برنده جایزه امی شده است. تهیه نمایندگان در حال حاضر مشغول پیدا کردن کارگردانی برای پروژه هستند.

نخستین قسمت از مجموعه کتاب های هایپریون در سال 1989 به وسیله خانه نشر بانتام اسپکترا منتشر شد. داستان کتاب 700 سال پس از مرگ مکانی که زمین قدیمی نامیده می گردد اتفاق می افتد و در آن کل کهکشان در حالت جنگ به سر می برد. هفت غریبه سعی می نمایند راز های مقبره های سیاره هایپریون را کشف نمایند و هر یک باور دارد خودش به تنهایی کلید نجات بشریت را حمل می نماید.

کوپر در حالی شرکت تهیه فیلم خود را راه اندازی نموده که قبلاً قراردادی شش ساله با تاد فیلیپس در وارنر برادرز داشت که کارش را با ساخت فیلم های پیروز و خوش نقد به انتها برد.

فیلم ستاره ای متولد می گردد او نامزد دریافت هشت جایزه اسکار از جمله برترین بازیگر و برترین فیلم شد و توانست 436 میلیون دلار بفروشد. کوپر بعلاوه یکی از تهیه نمایندگان جوکر بود که بیش از یک میلیارد دلار فروخت و نامزد دریافت 11 جایزه اسکار شد.

کوپر در سال 2015 هم با تک تیرانداز آمریکایی کلینت ایستوود نامزد دریافت اسکار شده بود که آن فیلم 547.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت. او با فیلم های دفترچه بارقه های امید سال 2013 و کلاهبرداری آمریکایی 2014 هم نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نامزد جایزه اسکار هایپریون را تهیه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامزد جایزه اسکار هایپریون را تهیه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید