کارتن آمادهخرید کارتن آماده پستی

به گزارش وبلاگ تور کیش، کارتن آماده چگونه مشتریان را با شما همراه می نماید؟

در نگاه اول، ممکن است عنوان این مقاله گیج کننده به نظر برسد: کارتن آماده چگونه می تواند به عنوان یک سلاح بازاریابی عمل کند و بعلاوه به افزایش فروش یاری کند؟ اساسا این مفهوم، یک دیدگاه ثابت شده است. شما می توانید با کارتن آماده که به صورت جداگانه طراحی شده اند، قدم های بزرگی در راستای وفاداری مشتری و برند سازی انجام دهید و در نتیجه فروش خود را افزایش دهید. اگر شما هم معتقدید که کارتن آماده طراحی شده به صورت اختصاصی، راه حلی برای برندها و شرکت های بزرگ است در این مقاله همراه ما باشید.

کارتن آمادهخرید کارتن آماده پستی

به طور کلی در خصوص کارتن آماده چه چیزهایی باید بدانید؟

کارتن آماده محصول انواع مختلفی دارد که در موارد صنعتی نیز به صورت قانونی تنظیم شده است. مهم ترین مورد برای تجارت الکترونیک، کارتن آماده مناسب برای حمل و نقل است. در درجه اول، کارتن آماده محصول برای محافظت از سفارشات و محصولات استفاده می گردد. کارتن آماده باید در برابر ضربه ها و شرایط پیش بینی نشده در راستا مقاومت کند تا محصولات ارسال شده آسیب نبینند، برای مثال به عنوان محافظت در برابر ضربه، فشار، ارتعاش یا رطوبت. عدم توجه به این موارد می تواند عواقب بیشتری برای خرده فروشان خواهد داشته باشد. ما به خوبی می دانیم که اگر مشتریان کالاهای آسیب دیده دریافت نمایند، برای آن ها بسیار آزاردهنده است.

به وجود آمدن این شرایط برای شما، به عنوان یک خرده فروش هزینه های اضافی به بار می آورد. شما در برابر کالای ارسالی خود و سالم رسیدن آن به دست مشتری مسئول هستید و بنابراین باید هزینه بازگشت را پرداخت کنید و بعلاوه محصول جایگزینی تهیه کنید یا هزینه پرداخت شده را برگردانید. در این صورت کالا اکنون غیرقابل استفاده خواهد بود و هزینه اضافی از جیب شما رفته است. در بدترین حالت، به علت این تجربه بد، مشتری دیگر از شما خرید نخواهد کرد. این امر به ویژه برای شرکت های کوچک تر با آزادی عمل اقتصادی کم و پایگاه مشتری کوچک سخت است.

تفاوت کارتن آماده برند و بسته بندی سفارشی چیست؟

کارتن آماده برند به معنای صرفا قرار دادن نام و لوگوی برند روی کارتن آماده محصول است که این روزها تقریبا بین بیشتر برندها رایج است و جلوه خاصی ندارد. اساساً این کارتن آماده معمولی با مقدار استاندارد است که فقط روی آن چاپ اجرا شده است. از سوی دیگر، بسته بندی سفارشی به مقدار و طراحی فردی بسته بندی اشاره دارد، یعنی همانطور که از نام آن پیداست، سفارشی است.

مزایای کارتن آماده چیست؟

کارتن آماده محصول نه تنها در خدمت محافظت است، بلکه به معنای واقعی کلمه اولین نقطه تماس (فیزیکی) بین مشتری و برند/شرکت است. در این شرایط این کارتن آماده می تواند شما را معرفی کند و به شکل مشخصی در فکر مخاطب تثبیت کند.

کارتن آماده برای کسب وکارهای کوچک چه کاربردهایی دارد؟

وقتی کسب وکار ابعاد کوچک تری داشته باشد، منظور ما از کارتن آماده، فکر کردن به محتوای درون بسته و توجه کردن به جزئیات است. حتما شما هم شنیده اید که از کوزه همان برون تراود که در اوست! بله کارتن آماده شما می تواند مشتری را با برند شما آشنا کند و حرفه ای بودن شما را ثبات کند. مثلا اگر شما کارشمع سازی انجام می دهید. یک بسته کبریت خاص برای مشتری به عنوان هدیه بگذارید. از رنگ های خاصی یاری بگیرید که مختص شماست. این کارتن آماده محصول باید سفارشی و مخصوص خود شما باشد.

خرید کارتن آماده پستی

با دنیای متنوعی از محصولات بسته بندی، عصای دستی برای کسب وکارهاست. یکی از اهداف ما در، راحت کردن فرآیند ارسال محصولات برای کسب وکارهای آنلاین است. این کسب وکارها دغدغه های زیادی را در راستا خود تجربه می نمایند. یکی از این دغدغه ها تهیه کردن یک گزینه مناسب برای بسته بندی کردن و ارسال محصول برای مشتری است.

یکی از اصلی ترین پیشنهادات ما، استفاده از جعبه آماده است. این جعبه ها از سه لایه مقوای ایفلوت با روکش کرافت تهیه می شوند و استحکام بالایی دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های این جعبه ها امکان انتخاب از بین 43 سایز مختلف است. جعبه های بالشتی، پاکت آماده یا پاکت زیپ دار، قوطی های مقوایی و … هم برای یک انتخاب متفاوت روی سایت قرار دارند. در این مقاله اما می خواهیم شما را با یکی دیگر از محصولات یعنی کارتن پستی آشنا کنیم. شما می توانید خرید کارتن پستی را از این به بعد با انجام دهید.

چرا از کارتن پستی استفاده کنیم؟

دلایل خرید کارتن پستی برای هر کسب وکار فرق دارد. یکی از اولین انتخاب ها جعبه کیبوردی است. اگر در پی جعبه هایی بزرگ تر از ابعاد کیبوری باشید، می توانید از امکان خرید کارتن پستی در بهره ببرید. حتما همه شما تجربه استفاده از کارتن پستی را داشته اید. اگر محصولتان را بسته بندی نکرده باشید، برای ارسال آن در اداره پست باید یکی از این کارتن ها را بخرید. این کارتن ها با آرم شرکت پست از سایر جعبه ها متمایز می شوند.

بعلاوه اگر از محصولات بسته بندی خاصی استفاده می کنید، باید برای ارسال آن ها از کارتن پستی بهره ببرید. به عنوان مثال شما نمی توانید جعبه بالشتی یا ساک دستی آماده را به تنهایی تحویل پست بدهید.

کارتن پستی محکم تر از جعبه کیبوردی است؟

محکم بودن جعبه ها با ابعاد آن ها ارتباط دارد. هر چه کارتن شما بزرگ تر باشد باید وزن بیشتری را تحمل کند و احتیاج به استحکام بیشتری هم دارد. 4 سایز اول کارتن پستی (ابعاد مشابه 3 سایز اول کارتن پستی را می توانید در بین جعبه های کیبوردی هم پیدا کنید) از سه لایه مقوای ایفلوت تشکیل شده اند. سایزهای بزرگ تر یعنی سایزهای 5 تا 9 به علت ابعاد بزرگ تر و احتیاج به استحکام بیشتر، 5 لایه اند. تمامی جعبه های کیبوردی هم 3لایه اند و استحکامشان با کارتن پستی برابری می نماید.

سایزهای متداول کارتن پستی

در جدول زیر می توانید تمام سایزهای موجود را به دقت آنالیز کنید و بعد برای خرید کارتن پستی اقدام کنید.

  • کارتن پستی سایز 10*10*15
  • کارتن پستی سایز 10*15*20
  • کارتن پستی سایز 15*20*20
  • کارتن پستی سایز 20*20*30
  • کارتن پستی سایز 20*25*35
  • کارتن پستی سایز 20*25*45
  • کارتن پستی سایز 25*30*40
  • کارتن پستی سایز 30*40*45
  • کارتن پستی سایز 35*45*55

کارتن پستی را از کجا خرید کنید؟

خرید کارتن پستی از چند مزیت برای شما دارد. شما با داشتن این کارتن پستی در خانه، شما می توانید به راحتی بسته بندی خود را انجام دهید، تزئینات داخل جعبه را سر فرصت تکمیل کنید و آن را برای تحویل به پست آماده کنید. هنگام تهیه کارتن پستی در شلوغی های اداره پست، انجام این امور کمی سخت و خسته نماینده است. علاوه بر این شما می توانید ابعاد متنوعی از کارتن پستی را سفارش بدهید و کارتنی که به نظر خودتان مناسب تر است را برای بسته بندی انتخاب کنید. برای خرید کارتن پستی به صورت آنلاین، وارد فروشگاه و یا اینستاگرم شوید و کد مورد نظرتان را در بسته بندی های سفارش دهید.

منبع: مجله چاپخونه

به "کارتن آمادهخرید کارتن آماده پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارتن آمادهخرید کارتن آماده پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید