آیا مردان هم احتیاج به مکمل دارند؟

به گزارش وبلاگ تور کیش، باید توجه کرد در صورتی که نیازهای روزانه مردان به مواد مغذی تامین نشود، آن ها باید از مکمل هایی که مخصوص مردان است، استفاده نمایند. این درحالی است که ممکن است مردان نسبت به این موضوع بی توجه باشند.

آیا مردان هم احتیاج به مکمل دارند؟

غذا باید اولین منبع مواد مغذی هر فرد باشد. از جمله میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، پروتئین بدون چربی، محصولات لبنی کم چرب یا بدون چربی، آجیل، دانه ها، لوبیاها و چربی های سالم. باید بدانیم که پیروی از یک الگوی غذایی متعادل برترین راه برای دریافت مواد مغذی مورد احتیاج بدن شما از جمله پروتئین، ویتامین ها و مواد معدنی است. با مکمل های ضروری برای آقایان در وبلاگ تور کیش آشنا شوید.

ضرورت مصرف مکمل ها

اگر از یک الگوی غذایی متعادل پیروی نمی کنید، خواب کافی ندارید یا فعالیت بدنی منظمی ندارید، ممکن است سطح انرژی خوبی نداشته باشید. هنگامی که تمام مواد مغذی مورد احتیاج خود را دریافت نمی کنید یا در مقادیر توصیه شده آن ها را دریافت نمی کنید، بدن شما نیز ممکن است در مقابله با بیماری ها دچار مشکل گردد و در نتیجه ممکن است مکمل های غذایی برای دریافت مواد مغذی ضروری باشند. اما قبل از مصرف مکمل، با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و پزشک خود صحبت کنید. بعلاوه مهم است که قبل از تصمیم گیری مصرف مکمل ها، در خصوص ایمنی و مفید بودن آن ها بیشتر بدانید.

همه افراد از جمله مردان باید در انتخاب مکمل ها دقت نمایند. مکمل ها را فقط از داروخانه ها بخرید و دقت کنید که آرم سازمان غذا و دارو را داشته باشند.

مکمل های ضروری برای آقایان

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است مکمل ها برای مردان توصیه گردد. بعضی از این دلایل عبارتند از:

سلامت استخوان

کلسیم و ویتامین D از مواد مغذی کلیدی برای سلامت استخوان هستند. اگر از دریافت این مواد مغذی عقب مانده اید، ممکن است به مکملی جدا از مولتی ویتامین های معمولی احتیاج داشته باشید. زیرا مولتی ویتامین ها معمولا حاوی کلسیم کافی برای برآورده کردن توصیه ها نیستند.

باید توجه کرد که مردان به 1000 میلی گرم کلسیم در روز احتیاج دارند. مردان بالای 70 سال به 1200 میلی گرم کلسیم در روز و نوجوانان به 1300 میلی گرم کلسیم در روز احتیاج دارند. مردان بعلاوه به 600 واحد بین المللی ویتامین D در روز احتیاج دارند. پس از 70 سالگی، این اندازه به 800 واحد ویتامین D افزایش می یابد.

سلامت چشم

کاروتنوئیدها مانند لوتئین و زآگزانتین ممکن است در سلامت چشم نقش داشته باشند. روی گنجاندن میوه ها و سبزیجاتی مانند کلم پیچ، اسفناج، هویج، طالبی، سیب زمینی شیرین و کلم بروکلی در وعده های روز خود تمرکز کنید.

مردان باید دقت نمایند که مکمل هایی را مصرف نمایند که حاوی عنصر آهن نباشد. زیرا این عنصر در صورتی که مردان دچار مشکل نباشند، می تواند برای مردان مشکل ساز باشد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این عادت ها آرام آرام شما را می کشند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "آیا مردان هم احتیاج به مکمل دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا مردان هم احتیاج به مکمل دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید