اقدام شرم آور متین ستوده قد بلندترین خانم بازیگر زن ایرانی !

به گزارش وبلاگ تور کیش، به گزارش شایانیوز : متین ستوده عکسی از سیگار کشیدن خود به اشتراک گذاشت که کاربران را شوکه کرد .

اقدام شرم آور متین ستوده قد بلندترین خانم بازیگر زن ایرانی !

متین ستوده بازیگر کم حاشیه و خوش چهره سینما و تلویزیون ایران است. متین ستوده بیشتر با سریال لیسانسه ها شناخته شد.متین ستوده در این سریال نقش مقابل امیر حسین رستمی را بازی می کرد. متین ستوده در سریال شبکه خانگی آهوی من مارال هم ایفای نقش نموده است. متین ستوده برخلاف بسیاری از بازیگران که خانواده هایشان در ابتدا مخالف ورودشان به این عرصه بودند از دوران کودکی و به واسطه پدرش که کارمند صدا و سیما بود وارد عرصه بازیگری شد.

متین ستوده متاهل می باشد او با علی زندی ازدواج نموده است. زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

خانم ستوده در فضای مجازی و اینستاگرامش بسیار فعال است و بیشتر عکس هایی که از خود منتشر می نماید با آرایش های زیاد است ناگفته نماند که بسیار هم خوش آرایش است. اگر چهره بدون آرایش او را دیده باشید زمین تا آسمان با چهره آرایش نموده اش فرق دارد او در یکی از پست های اینستاگرامش عکسی از خود و پدرش در مطب چشم پزشکی منتشر کرد که هیچ آرایشی نداشت و اینگونه از چهره بدون آرایشش رونمایی کرد.

ستوده از خانم های بازیگری است که خیلی شیک است و حسابی به خودش میرسد. سلیقه او در انتخاب و دوخت لباس واقعا ستودنی است و معمولا لباس هایی که برای مناسبت های مختلف انتخاب می نماید متفاوت و فکر شده می باشد البته گاهی هم ممکن است به علت نامتعارف بودنشان کمی وارد حاشیه گردد.

منبع: رکنا

به "اقدام شرم آور متین ستوده قد بلندترین خانم بازیگر زن ایرانی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام شرم آور متین ستوده قد بلندترین خانم بازیگر زن ایرانی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید