حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از نمایشگاه ها در حوزه های مختلف صنعت، فرهنگ و اقتصاد است. به همین دلیل، سال جاری نیز به رسم هر سال، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار گردید. مجموعه AFS نیز با وجود تمامی مسائل و سختی ها، سعی کرد تا در لحظات آخر به این رخداد فرهنگی، مالی و گردشگری بپیوندد تا در کنار تعامل بیشتر و نزدیک تر با مخاطبین خود، به توسعه روابط کاری خود با شرکت های همکار داخلی و خارجی بپردازد. در این مقاله به آنالیز این نمایشگاه و عملکرد شرکت مهاجرتی AFS خواهیم پرداخت.

حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

بخش های مختلف نمایشگاه

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، از بخش های مختلفی تشکیل شد تا بخش های مختلف صنعت گردشگری را پوشش دهد. با توجه به این موضوع و گستردگی حوزه گردشگری، سالن های مختلفی در نمایشگاه به گردشگری داخلی، نمایندگان استان ها، بوم گردی، هتل ها و شرکت های هواپیمایی، شرکت های مهاجرتی و گردشگری بین المللی در کنار نمایندگان و کارگزاران خارجی و صنایع دستی اختصاص داده شد.

حضور پررنگ و جدی نمایندگان استانی برای جلب هر چه بیشتر مسافران نوروزی یک از جنبه های مثبت و قدرتمند این نمایشگاه بود. علاوه بر این، اجرای موسیقی های محلی و حضور غرفه های بوم گردی حال و هوای نمایشگاه را شاداب تر و سرزنده کرد و توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب نمود.

مجموعه AFS با در نظر گرفتن نوع خدمات خود در سالن 38 اصلی و در کنار دیگر شرکت های بزرگ مهاجرتی به معرفی خدمات خود پرداخت. حضور پررنگ شرکت های مختلف مهاجرتی از جمله علاالدین، مارکوپولو، پیله های پرواز و ایرلاین های بزرگ کشور مانند هواپیمایی ماهان این سالن را به یکی از پربازدیدترین سالن های نمایشگاه تبدیل کرد و بعلاوه غیبت شرکت های مهاجرتی مانند ویزالند به چشم می خورد.

نقاط قوت و ضعف نمایشگاه

نمایشگاه سال جاری نیز مانند بسیاری از رخدادهای مشابه دارای نقاط قوت و ضعف خود بود. غیبت شرکت های بزرگ جهانگردی و توریستی خارجی شرکت های اروپای غربی، کانادا یکی از بزرگترین معایب این نمایشگاه تلقی شد. از طرف دیگر نبود نمایندگان و کارگران سفارت های این کشورها در نمایشگاه نیز مشهود بود. مسلما در صورت حضور نمایندگان دانشگاه های معتبر در این کشور ها در این نمایشگاه و امکان مذاکره دانشگاه های ایران با آنها برای مبادله دانشجو و انتقال دانش میتوانست به یکی از مجذوب کننده ترین رخداد های این نمایشگاه تبدیل گردد. از طرف دیگر، بارش سنگین برف در روز های برگزاری نمایشگاه و ترافیک به شدت سنگین در اطراف نمایشگاه نیز باعث مسائلی در حضور بازدیدکنندگان در نمایشگاه شد. اما بدون شک حضور خودروهای کلاسیک، غرفه های نوآورانه را میتوان به عنوان نقاط قوت این رویداد تلقی کرد.

غرفه موسسه مهاجرتی AFS در سالن 38 اصلی

مجموعه AFS در سالن 38 اصلی و غرفه 14 در خدمت بازدیدکنندگان عزیز ار سراسر کشور بود. البته با توجه به اینکه این موسسه تنها یک هفته قبل از نمایشگاه پیروز به دریافت غرفه شد، تیم این مجموعه سعی کرد تا با کار شبانه روزی امکانات لازم برای حضور در نمایشگاه را فراهم کند. با توجه به زمان کم و مسائل پیش آمده در غرفه سازی سعی این مجموعه این خواهد بود تا در سال آینده حضور پررنگ تری را داشته باشد.

علی رغم کاستی های تحمیل شده به مجموعه AFS، حضور پر شور بازدیدکنندگان در این غرفه یکی از دلگرمی های مجموعه در طول روزهای نمایشگاه بود. شاید بتوان گفت که بیشترین درخواست مخاطبین، درخواست برای دریافت مشاوره رایگان در رابطه با شرایط ویزای دانشجویی در کانادا و کشورهای اروپای غربی مانند آلمان بود.

کارشناسان خبره این مجموعه در حوزه مهاجرت کاری به کانادا، ویزای توریستی، دریافت ویزای شنگن و دیگر خدمات این مجموعه نیز به مخاطبین خود مشاوره رایگان ارائه دادند. دریافت اطلاعات به روز و مشاوره کامل مهمترین مزیت جلب کننده رضایت بازدیدکنندگان از غرفه مجموعه AFS بود. کارشناسان این مجموعه سعی داشتند تا علی رم زمان محدود موجود در نمایشگاه کاملترین مشاوره ممکن را به آنها ارائه دهند. شما توانید با مراجعه به شبکه های اجتماعی این مجموعه در ورزهای آینده، ویدئوی گزارش حضور AFS در نمایشگاه را مشاهده کنید.

جوایز مجذوب کننده AFS

AFS برای مخاطبان خود در نمایشگاه خبرهای مجذوب کنندهی داشت. قرعه کشی این مجموعه برای 20 جایزه در 4 روز، یکی از هیجان انگیزترین اتفاقات این نمایشگاه بود. AFS در طول این 4 روز 5 تور داخلی رایگان، 5 اپلای رایگان ویزای تحصیلی، 5 اپلای رایگان ویزای توریستی و 5 اپلای رایگان شنگن را به بازدیدکنندگان هدیه داد. فیلم قرعه کشی این جوایز در شبکه های اجتماعی منتشر شد و در حال حاضر مراحل ارائه خدمات به آن عزیزان در جریان است.

-

خدمات مجموعه AFS

شرکت مهاجرتی آوای فرنام سفیر با نام اختصاری (AFS) به شماره ثبت 51504 در ایران و کانادا و آژانس هواپیمایی سفیر فرنام گشت به شماره ثبت 589167 در ایران تاسیس شده است. مدیریت این مجموعه مهاجرتی و گردشگری به عنوان کارگزار پیروز بسیاری از دفاتر مهاجرتی و آژانس های گردشگری برای بیش از 10 سال فعالیت نموده است. AFS باور دارد که گنجینه اصلی این مجموعه صداقت در کلام و تعهد در عمل در کنار تخصص است و امیدوار است در مسیر پیشرفت و زندگی بهتر مخاطبان خود گام بردارد.

AFS خدمات متنوعی را در حوزه دریافت ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای اقامتی در کشورهای مختلف ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.afsvisa.com با خدمات متنوع این شرکت در حوزه گردشگری و اخذ ویزا آشنا شوید.

منبع: فوت و فن

به "حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید