امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشجویی فراهم شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، همزمان با از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران و اسکان دانشجویان در خوابگاه ها، امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشجویی فراهم شد.

امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشجویی فراهم شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ تور کیش، اعلام خرابی ها و موارد احتیاجمند تعمیر و تجهیز در خوابگاه های دانشجویی، همیشه یکی از موارد زمانبر و وقت گیر برای دانشجویان ساکن در خوابگاه ها بوده است؛ از این رو برای تسهیل در اعلام خرابی ها و تسریع در برطرف معایب خوابگاه های دانشجویی، در فروردین ماه 1401 و همزمان با از سرگیری آموزش حضوری، امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشگاه تهران فراهم شده است.

دانشجویان ساکن در خوابگاه های دانشگاه تهران از این پس می توانند بدون احتیاج به مراجعه حضوری، با ورود به بخش در نظر گرفته شده در سامانه گلستان، تقاضای خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی موردنظر خود را ثبت و نتیجه آن را ملاحظه نمایند.

ارائه به موقع، سریع و آسان خدمات به دانشجویان از اهداف راه اندازی سامانه درخواست خدمات پشتیبانی، تعمیرات و تجهیزات و اعلام خرابی خوابگاه های دانشگاه تهران است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشجویی فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اعلام اینترنتی خرابی ها و احتیاج های تجهیزاتی خوابگاه های دانشجویی فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید