ایده جالب به وسیله زیباسازی تهران ، دانش آموزان دیوار مدرسه هایشان را رنگ می نمایند

به گزارش وبلاگ تور کیش، سال تحصیلی تازه به زودی شروع می گردد و مدیریت شهری خود را برای زیباسازی مدارس و استقبال از دانش آموزان آماده می نماید.

ایده جالب به وسیله زیباسازی تهران ، دانش آموزان دیوار مدرسه هایشان را رنگ می نمایند

به گزارش وبلاگ تور کیش، حسین نظریمعاون خدمات شهری شهرداری تهران در این باره گفت:همه اقدامات برای اجرای طرح استقبال از مهر باید منجر به تحول در تهران گردد و در این زمینه از اقدامات نوآورانه منطقه ها 22گانه استقبال می کنیم.

او در ادامه محور فعالیت ها و اقدامات اجرایی این طرح را برشمرد و گفت: اجرای اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر و رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر با اولویت مراکز آموزشی از جمله محورهای این طرح است.

نظری اضافه نمود: ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات به شهروندان به ویژه محصلان در راستای شعار تهران شهر کوشش و سرزندگی، زیباسازی مراکز آموزشی و جلوه بخشیدن به نمای آنها، ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و بازپیرایی فضای سبز، ارائـه برنامه های آموزشی و ترویجی با رویکرد مشارکت پذیری در مباحث مهم نگهداشت شهر و افزایش سطح همکاری و تعاملات مدیریت شهری و مراکز تحصیلی و آموزشی از مهم ترین اهداف طرح استقبال از مهر 1402 است.

به گفته نظری برای انسجام و وحدت رویه، دستورالعملی در این زمینه تهیه و به منطقه ها 22 گانه و حوزه خدمات شهری ابلاغ می گردد.

اکران طرح های فرهنگی منتخب با موضوعات مرتبط با بازگشایی مدارس و علم آموزی

معاون شهردار تهران در ادامه به فعالیت های سازمان زیباسازی در مدارس در طرح استقبال از مهر اشاره نمود و گفت: اکران فرهنگی با موضوعات مرتبط با بازگشایی مدارس و علم آموزی، پیرایش شهر و حذف زوائد فیزیکی و بصری نما، شست وشو و پاکسازی نماها و جداره های شهری، رسیدگی به شرایط مبلمان شهری، المان ها و احجام شهری و حذف زوائد فیزیکی معابر منتهی به مراکز آموزشی، آسیب شناسی و برطرف نواقص سرویس های بهداشتی شهری، چاپ و اکران طرح های ابلاغی سازمان بر روی سازه های تبلیغاتی، اجرای برنامه های مرتبط با زیباسازی و بهسازی منظر شهری در منطقه ها 22گانه، برگزاری رویداد نقش مهر که شامل طراحی و اجرای دیوارنگاری جداره های مدارس همزمان با ایام بازگشایی مدارس به ویژه در محله های دوستدار کودک، اجرای نقاشی گروهی به وسیله دانش آموزان هنرستانی بر روی دیوار مدارس، طراحی بازی در پیاده رو مقابل در مدارس با هدف ایجاد تحرک، شادی و نشاط و آسیب شناسی و برطرف نواقص پل های عابر پیاده مکانیزه از جمله اقدامات این سازمان است.

بازپیرایی، ترمیم و برطرف نواقص فضای سبز داخل، پیرامون و معابر منتهی به مدارس

نظری اهم فعالیت های مرتبط با سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در منطقه ها 22گانه را برشمرد و گفت: بازپیرایی، ترمیم و برطرف نواقص فضای سبز داخل، پیرامون و معابر منتهی به مدارس و مراکز آموزشی، ایمن سازی و برطرف نواقص بوستان ها(زمین های بازی بچه ها و زمین های ورزشی موجود در بوستان ها)، اجرای کلاس های آموزشی برای دانش آموزان در مورد نحوه کاشت و نگهداری انواع گیاهان در مراکز آموزش گل و گیاه مستقر در منطقه ها، هرس و خشکه زنی درختان با اولویت معابر منتهی به مراکز آموزشی و... از جمله اقدامات سازمان بوستان ها در طرح استقبال از مهر است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایده جالب به وسیله زیباسازی تهران ، دانش آموزان دیوار مدرسه هایشان را رنگ می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده جالب به وسیله زیباسازی تهران ، دانش آموزان دیوار مدرسه هایشان را رنگ می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید