معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید

به گزارش وبلاگ تور کیش، خرید کردن همیشه یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین کارهایی است که می توان در طول سال انجام داد؛ هرچند نوع خریدهای ما با توجه به فصول مختلف فرق دارد، با این حال اصل خرید کردن همیشه پابرجا بوده و انسان ها می توانند با گشت و گذار در دل بازارهای کوچک و بزرگ، اقلام مورد احتیاج خود را خریداری کرده و احتیاجهای خود را برطرف نمایند.

معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید

احتیاجهای انسان به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند، اما در این میان احتیاج به خوراک و پوشاک در زمره اساسی ترین و مهم ترین احتیاجهای انسان در تمامی ادوار تاریخ قرار داشته اند، با این حال امروزه نوع احتیاج انسان به چنین اقلامی تغییر یافته و جنبه های دیگری یافته است. به عنوان مثال انسان ها علاوه بر برطرف احتیاج خود به پوشاک به زوایای دیگر چنین اقلامی همانند اندازه، تنوع، برند و رنگ آن ها نیز دقت می نمایند.

اقلام غذایی و وسایل مربوط به دکوراسیون داخلی نیز از چنین تغییراتی دور نبوده و آن ها نیز با زوایای دیگر در زندگی انسان امروز مطرح شده اند.

امروزه در مراکز خرید معتبر و گسترده شاهد عرضه تمامی این اقلام با تنوع فراوان هستیم. مرکز خرید هیرکان گرگان یکی از این مراکز خرید در شمال کشور است.

مرکز خرید هیرکان

مرکز خرید هیرکان که برگرفته از نام قدیم شهر گرگان است، در یکی از خیابان های اصلی گرگان و در مرکز شهر قرار گرفته است. شما می توانید با هر وسیله نقلیه ای اعم از وسایل نقلیه عمومی و یا شخصی، خود را به مرکز شهر رسانده و یک خرید لذت بخش را در بزرگترین مرکز خرید استان گلستان تجربه کنید.

بعضی از افرادی که برای امورات دیگر به مرکز شهر آمده اند خود را پیاده به این مکان رسانده و خریدهای ضروری خود را انجام دهند.

از آنجا که این مرکز خرید در چهار طبقه طراحی و احداث شده است، شامل بسیاری از فروشگاه های متنوع می گردد. این مجموعه در قالب یک طبقه همکف، یک طبقه منفیِ یک و دو طبقه اول و دوم بنا شده است.

هرچند مهم ترین اجناس را می توان در همان طبقه هم کف خریداری نمود، با این حال بهتر است از بازدید از طبقات دیگر نیز غافل نشوید. با توجه به اینکه طبقه همکف و طبقه منفی یک مهم ترین بخش از این مرکز خرید را در بر می گیرند به ارائه توضیحاتی در مورد آن ها می پردازیم.

طبقه همکف مرکز خرید هیرکان

بخش قابل توجهی از طبقه همکف مرکز خرید هیرکان به عرضه پرطرفدارترین اقلام موجود در بازار یعنی عرضه پوشاک اختصاص یافته است.

عرضه پوشاک بچه گانه و زنانه نیز در زمره بیشترین فعالیت های این پاساژ قرار دارند. انواع لباس های مجلسی را می توانید در طبقه همکف مشاهده نموده و یک نمونه ایده آل را برای خود انتخاب کنید.

در این طبقه بسیاری از وسایل مربوط به تزیینات داخلی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی نیز به چشم می خورد. انواع بشقاب های لعابی رنگ شده، مجسمه های آفریقایی و آسیایی و بعلاوه لوازم چوبی در فروشگاه های طبقه هم کف هیرکان مشاهده می شوند.

این اجناس کوچک و بزرگ با رنگ های متنوع و طرح های اصیل ایرانی و بعلاوه طرح های وینتیج با رنگ های ملایم و زیبا به شدت هیجان انگیز هستند.

فروشگاه سنگ های قیمتی

این فروشگاه نیز در طبقه هم کف قرار گرفته است و می توان از آن به عنوان خارق العاده ترین فروشگاه موجود در مرکز خرید هیرکان نام برد.

شما می توانید برای خرید سنگ های قیمتی و یا حتی طرح آن ها با قیمت بسیار کمتر و طراحی مناسب به این فروشگاه مراجعه نموده و انواع سنگ ها را مشاهده نمایید و یک گزینه مناسب را جهت خرید انتخاب کنید.

یک قطعه سنگ گرانبهای آمیتیست بزرگ با رنگ بنفش و یک قطعه سنگ سیترین با رنگ طلایی که از معادن کشور برزیل استخراج شده است در این مغازه خودنمایی می نماید.

فیروزه های بسیار زیبای شهر نیشابور نیز در این ویترن ها مشاهد می شوند. این سنگ ها به صورت تضمینی به فروش می رسند و چنانچه غیراصل بودن هر یک از آن ها را اثبات کنید دو برابر مبلغ پرداختی را به شما بازمی گردانند. این عمل در راستای اعتماد سازی مشتریان صورت می گیرد.

طبقه منفی یک مرکز خرید هیرکان

طبقه منفی یک نیز یکی از مسیرهای پرتردد در مرکز خرید هیرکان است که به طبقه شکم گردی معروف شده و از اوایل عصر تا اواخر شب بیشترین اندازه فعالیت را دارد.

فست فود این مرکز خرید به شما امکان سفارش انواع پیتزاها، اسنک و یا سیب زمینی سرخ شده با نوشیدنی های خنک را می دهد. از طرف دیگر فروشگاه هایی در راستای عرضه انواع شیرینی ایرانی و غیر ایرانی فعالیت می نمایند.

انواع شیرینی و خوراکی های خوشمزه در این طبقه به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. شما می توانید خوراکی مورد علاقه خود را انتخاب نموده و چند قدم آن طرف تر در یک کافه کوچک آن را همراه چای و یا قهوه میل کنید. ناگفته نماند این فروشگاه محل عرضه قهوه، چای و انواع پاستیل و خوراکی هایی است که همراه چای سرو می شوند.

برای خرید سوغات نیز بهتر است در همین طبقه در پی فروشگاه های عرضه نماینده سوغات بومی گلستان و سایر نقاط ایران باشید. بله! درست متوجه شدید؛ غرفه ها و فروشگاه های مربوط به عرضه سوغات صرفا به فروش سوغات های شمال کشور اختصاص ندارند و شما می توانید سوغات سایر شهرها و شهرستان ها را نیز در این طبقه بخرید.

اما در طبقه منفی یک مجتمع تجاری هیرکا،ن فروشگاه سوغات سفیر تنها فروشگاه اجناس مجذوب کننده خوشمزه نیست، یک فروشگاه دیگر با دکوراسیون آبی آسمانی با شیشه هایی پر از انواع آبنبات، آدامس، پاستیل، و بعلاوه انواع دانه های قهوه نیز یکی دیگ ر از مغازه هایی است که برای هواداران این نوع خوراکی ها می تواند مجذوب کننده باشد.

کلاس های آموزشی مرکز خرید هیرکان

اگر به کارهای هنری علاقه دارید و ساکن گرگان هستید، می توانید در کلاس های آموزشی این مجتمع شرکت کنید. اغلب کلاس های آموزش هیرکان در طبقه منفی یک قرار دارند، با این حال در طبقه همکف نیز می توان شاهد برگزاری کلاس های آموزشی جهت یادگیری معرق کاری بود.

در هیرکان کلاس های آموزشی دیگری در زمینه های مختلف همانند معماری، دکوراسیون داخلی و سایر زمینه های هنر برگزار می گردد.

آکادمی هنرهای تجسمی با فضایی پر از انرژی مثبت در طبقه منفی یک قرار گرفته است. اگر به فعالیت های یاد شده علاقه ندارید می توانید در کلاس تریکو بافی شرکت کنید.

این کلاس شرایط مناسبی را جهت فعالیت های مالی در آینده ایجاد می نماید. کلاس های مربوط به طراحی و دکوراسیون داخلی در زمره محبوب ترین کلاس های آموزشی قرار دارند که با آموزش علم فنگ شویی، رنگ شناسی و… همراه است.

آدرس مرکز خرید هیرکان گرگان

آدرس: گرگان، خیابان پنج آذر، جنب کتابخانه مرکزی

منبع: الی گشت

به "معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید