برگزاری مجازی مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- مصاحبه دکتری تخصصی 1399 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

برگزاری مجازی مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ تور کیش، به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حفظ سلامت داوطلبان و استادان گرامی، مصاحبه دکتری سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی در حال برگزاری است.

داوطلبان از طریق سامانه تعبیه شده به همین منظور با گروه مصاحبه کننده به صورت مجازی در اتاق مصاحبه حاضر شده و مصاحبه انجام می شود. استادان دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بدون هیچ تماسی و با حداکثر 4 نفر در هر گروه مصاحبه، اقدام به برگزاری مصاحبه می کنند.

به منظور حفظ سلامت استادان و کم کردن حداقل رفت و آمد، تمام استادان مصاحبه کننده از دانشگاه های استان تهران انتخاب شده اند و در روز های تعیین شده در واحد دانشگاهی و درمحل در نظر گرفته شده برای برگزاری مصاحبه با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی اقدام به مصاحبه داوطلبان می کنند.

لازم به ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی در 3 نوبت در خصوص جایگزینی مصاحبه های دکتری سال 99 با ارزیابی سوابق علمی پژوهشی ارسالی داوطلبان، با ستاد ملی کرونا و کمیته های کارشناسی آن و شورای سنجش و پذیرش دانشجو مکاتبه داشته است که برغم پیگیری های متعدد با مخالفت این مراجع روبرو شده است.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی پس از مخالفت مراجع مذکور با جایگزینی مصاحبه های دکتری و پس از بررسی های متعدد، برای حفظ سلامت داوطلبان، تصمیم به برگزاری مصاحبه ها به صورت مجازی گرفت که در این شرایط داوطلبان در منزل یا محل کار خود می توانند در روز و ساعت تعیین شده در جلسه مصاحبه شرکت کنند

منبع: خبرگزاری آریا

به "برگزاری مجازی مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجازی مصاحبه دکتری تخصصی دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید