در نیمه اول باحوصله و منطقی بودیم، دعای خیر طرفداران پشت سر ما است

به گزارش وبلاگ تور کیش، مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در نیمه اول بازی مقابل پیکان با حوصله و منطقی بازی کردیم.

در نیمه اول باحوصله و منطقی بودیم، دعای خیر طرفداران پشت سر ما است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور کیش، علی نیکبخت پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل پیکان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و در خصوص این مسابقه گفت: از نتیجه ای که کسب شده خیلی خوشحال هستم. به تیم خوب پیکان خسته نباشید می گویم؛ آن ها تیم قابل احترامی دارند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و به آن چیزی که می خواستیم هم رسیدیم.

وی ادامه داد: دو نیمه متفاوت داشتیم؛ در نیمه اول خیلی با حوصله و منطقی بازی کردیم. تیم حریف را از جلو پرس نموده و با توپ گیری درست به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم تحت تاثیر شرایط بازی تیم حریف و نتیجه قرار گرفتیم و نظم خوبی نداشتیم. از 3 گلی که زدیم دفاع کردیم و اگر از فرصت ها استفاده می کردیم به گل های بیشتری می رسیدیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این برد را به تماشاگران تقدیم می کنیم که جای آن ها بسیار خالی است. حضور آن ها فشار به تیم حریف را مضاعف می نماید و انگیزه بازیکنان ما را هم بالاتر می برد. دعای خیر طرفداران پشت سر ما است و عملکرد خوبی داشتیم. امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد.

نیکبخت در خصوص عملکرد ضعیف تراکتور در نیمه دوم این مسابقه گفت: چیزی که خودمان هم از آن راضی نیستیم این است که در نیمه دوم شرایط خوبی نداشتیم، اما واقعیت این است که ما زمان کمی داشتیم. در مجموع تنها 3 جلسه برای این دو بازی تمرین کردیم. در این مدت نمی توان تمام نکات را منتقل کرد، اما، چون بازیکنان بزرگی داریم کارمان کمی راحت تر است اگر در نیمه دوم هم مثل نیمه اول بازی می کردیم قطعاً می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در نیمه اول باحوصله و منطقی بودیم، دعای خیر طرفداران پشت سر ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نیمه اول باحوصله و منطقی بودیم، دعای خیر طرفداران پشت سر ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید