صعود طوفانی پرسپولیس در اصفهان ، فتح الکلاسیکو با گلباران سپاهان و گلزنی بازیکن مازاد!

به گزارش وبلاگ تور کیش، پرسپولیس در یک بازی مجذوب کننده و تماشایی پیروز به شکست سپاهان در جام حذفی شد.

صعود طوفانی پرسپولیس در اصفهان ، فتح الکلاسیکو با گلباران سپاهان و گلزنی بازیکن مازاد!

به گزارش وبلاگ تور کیش تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی از ساعت 15 امروز چهارشنبه در استادیوم نقش دنیا اصفهان به مصاف هم رفتند که این ملاقات در نهایت با فزونی پرگل 4 بر 2 پرسپولیس به سرانجام رسید.

در نیمه اول و در دقیقه 10 نفوذ محمد عمری از پشت محوطه جریمه سپاهان با حرکت تنه به تنه سیاوش یزدانی همراه شد که مدافع سابق استقلال مرتکب خطای پنالتی شد تا گولسیانی از روی نقطه پنالتی سرخ ها را پیش بیاندازد.

بازی در ادامه روند یکنواختی داشت و سپاهان برای رسیدن به گل کوشش می کرد و پرسپولیس هم در پی تمرکز روی کارهای دفاعی بود و چشم به ضد حملات داشت.

اما در دقیقه 40 این ملاقات وحید امیری در جناح راست محوطه جریمه پرسپولیس مرتکب خطا شد که ارسال این توپ روی دروازه با ضربه سر دانیال اسماعیلی فر به گل تساوی سپاهان تبدیل شد. اسماعیلی فر روی فشاری که دانشگر وارد کرد به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

در دومین دقیقه وقت اضافه نیمه اول نفوذ مهدی ترابی درون محوطه جریمه سپاهان یک موقعیت عالی را برای سرخپوشان به همراه داشت اما ضربه دانیال اسماعیلی فر با اختلاف بسیار نزدیکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با تساوی به سرانجام برسد.

نیمه دوم برای دو تیم مانند ابتدای بازی بود با این تفاوت که سرخپوشان در دقیقه 10 نیمه دوم به گل رسیدند و داور اعلام آفساید کرد. در دقیقه 54 دانیال اسماعیلی فر با ضربه سر دروازه سپاهان را باز کرد اما یاری داور اعلام آفساید کرد.

در دقیقه 57 پرسپولیسی ها حمله پرتعدادی را روی دروازه میزبان طراحی کردند که در رفت و برگشت توپ درون محوطه جریمه به پورعلی گنجی رسید و ارسال او درون محوطه شش قدم با ضربه عیسی آل کثیر به گل دوم سرخپوشان تبدیل شد. آل کثیر در بازگشت از دوران مصدومیت نتوانسته بود گلزنی کند این اولین گل او بود.

آل کثیر در دقیقه 62 و در یک ضد حمله بازهم صاحب موقعیت گلزنی شد اما در شرایطی که درون محوطه جریمه تنها بود ضربه آرامی را به توپ زد که نیازمند به راحتی آن را در اختیار گرفت.

در دقیقه 72 سپاهانی که برای جبران گل عقب افتاده کوشش زیادی می کردند به وسیله شهریار مغانلو با شوتی سرکش و محکم دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که بیرانوند توپ را مهار کرد. یک دقیقه بعد امید نورافکن می توانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه سر او از فاصله نزدیک را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه 74 سپاهانی ها کار را به تساوی کشاندند. در این صحنه توپ ارسالی از جناح راست پس از قاطی کردن بیرانوند با بازیکن سپاهان مقابل پای فرشاد احمدزاده افتاد که این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه خالی را باز کرد.

در دقیقه 81 پاس عالی مهدی ترابی برای پریرا این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه فنی او با فاصله نزدیک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت تا بازی در سرانجام 90 دقیقه با همان نتیجه 2 بر 2 به سرانجام برسد.

با شروع وقت های اضافه اما تعویض طلایی یحیی گل محمدی پیروز به گلزنی شد. در وقت اضافه اول وحید امیری با حرکت انفرادی فوق العاده از چند بازیکن سپاهان عبور کرد و درون محوطه جریمه توپ آماده ای را برای سیامک نعمتی ارسال کرد که این بازیکن با ضربه ای دقیق سومین گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

این گل اما سرانجام کار سرخ ها نبود و در دقیقه 99 پاس عالی نعمتی پشت مدافعان سپاهان، پریرا را در موقعیت تک به تک قرار داد اما سیاوش یزدانی درون محوطه جریمه این بازیکن برزیلی را سرنگون کرد تا دومین ضربه پنالتی برای سرخپوشان اعلام گردد. این ضربه را گولسیانی در دقیقه 100 به گل چهارم تبدیل کرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت هنانوف، دانیال اسماعیل فر(68 پریرا)، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی(90+6 امید عالیشاه)، وحید امیری، محمد عمری(75 سیامک نعمتی)، عیسی آل کثیر(75 سروش رفیعی) .

ترکیب سپاهان: پیغام نیازمند، میلاد زکی پور، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، مسعود ریگی، کاتاتو(67 یاسین سلمانی)، محمد قربانی(67 محمد علی نژاد)، فرشاد احمدزاده(89 آریا یوسفی)، امید نورافکن، شهریار مغانلو

منبع: همشهری آنلاین

به "صعود طوفانی پرسپولیس در اصفهان ، فتح الکلاسیکو با گلباران سپاهان و گلزنی بازیکن مازاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود طوفانی پرسپولیس در اصفهان ، فتح الکلاسیکو با گلباران سپاهان و گلزنی بازیکن مازاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید