صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش وبلاگ تور کیش، صدو نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر سید رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تور کیش به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که خانم دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بعنوان مهمان حضور داشتند دکتر صالحی امیری در مورد سفر حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رئیس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان رئیس انجمن بین المللی کوراش و مدیر بازیهای آسیایی و دپارتمان ورزش OCA به تهران و ملاقات با مقامات عالیه ورزش کشور نکاتی را یادآور شدند.

در ادامه دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گزارشی از شرایط و فرایند آمادگی تیم های اعزامی شرکت کننده در این بازیها ارائه و در مورد مسائل مختلف کاروان اعزامی بحث و گفتگو گشت و از سوی اعضای هیات اجرایی بر حضور قدرتمندانه کاروان اعزامی و مشارکت بیشتر ورزشکاران بانوان کشورمان تاکید شد.

در این گزارش در مورد لباس کاروان اعزامی،پرواز ،اسکان، حمل و نقل،ملزومات و دیگر اقدامات لازم جهت اعزام و حضور بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان در این بازهای بحث و تصمیم گیری های لازم بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید