ماجرای عجیب انتقال جسد با وانت حمل زباله در لوداب !

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد اخیراً برای حمل جسد یک زن، از خودروی حمل زباله دهیاری روستای حیدر آباد بخش لوداب استفاده شده است و دلیل آن هم نبود آمبولانس حمل جسد اعلام شد.

ماجرای عجیب انتقال جسد با وانت حمل زباله در لوداب !

بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر در 130 کیلومتری یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده که آخرین روستای این بخش با مرکز استان حدود چهار ساعت فاصله دارد.

کوروش بی احتیاج، بخشدار لوداب در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ تور کیش در این زمینه ضمن تایید این اتفاق گفت: این اتفاق در روستای حیدرآباد این بخش به وقوع پیوست که خودرو حمل زباله دهیاری در حال انتقال جسد یک زن بوده است.

وی اضافه کرد: بخش لوداب آمبولانس مخصوص حمل جسد ندارد بعلاوه شهرداری شهر لوداب، مرکز بخش نیز فاقد آمبولانس حمل جسد است.

بی احتیاج با بیان اینکه از ابتدا تا به امروز این بخش آمبولانس حمل جسد نداشته ایم، اظهارکرد: این بخش از منطقه ها محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است و اعتبار مورد احتیاج برای خرید آمبولانس حمل جسد را نداریم.

بخشدار لوداب توضیح داد: این بخش که دارای 128 روستا با بیش از 12 هزار نفر جمعیت ثابت و حدود 5 هزار نفر جمعیت سیال است حداقل به دو دستگاه آمبولانس حمل جسد احتیاج دارد.

بی احتیاج بیان نمود: با توجه به اینکه بخش لوداب در جهت محور ترانزیتی و ملی پاتاوه به دهدشت در آینده مسائل بیشتری در رابطه روبرو خواهیم شد.

عادل الیاسی، شهردار لوداب در این خصوص به خبرنگار وبلاگ تور کیش گفت: این اتفاق در یکی از روستاهای بخش لوداب به وقوع پیوسته که در محدوده شهر لوداب نبوده است.

وی اضافه کرد: از سال 1383 پیگیر یک دستگاه آمبولانس حمل جسد از سازمان شهرداری ها برای مرکز بخش لوداب رایزنی نموده ایم اما تا به امروز به نتیجه نرسیده ایم.

الیاسی با بیان اینکه شهرداری لوداب بعلت نداشتن توان اقتصادی و عایدی پایدار توان خرید آمبولانس حمل جسد ندارد.

وی بیان نمود: این شهر در حال حاضر به یک دستگاه حمل جسد احتیاج اساسی دارد.

لازم به ذکر است که تصاویری در فضای مجازی مبنی بر انتقال جسد با وانت حمل زباله در بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد در استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که این جسد مربوط به یک زن حدود 68 ساله بوده که بعلت سکته قلبی طی روز آدینه 30 مهر ماه 1400 به درمانگاه شهر لوداب مراجعه نموده بود و برای انتقال جسد از درمانگاه شهر لوداب به سردخانه روستای حیدرآباد از توابع بخش لوداب برای انجام اعمال غسل، بعلت نبود آمبولانس حمل جسد با وانت حمل زباله منتقل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماجرای عجیب انتقال جسد با وانت حمل زباله در لوداب !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای عجیب انتقال جسد با وانت حمل زباله در لوداب !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید