10 میز کنسول کاربردی که می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند

به گزارش وبلاگ تور کیش، میز کنسول یکی از آن وسایلی است که وقتی به خانه وارد می گردد می تواند تحول بزرگی در زیبایی و منظم شدن خانه ایجاد کند. این میز پرکاربرد فضای کمی را اشغال می نماید اما می تواند میزان زیادی از وسایل خرده و ریزه را در خود جای دهد. بعلاوه سطح آن برای قرار دادن انواع تزئینات دکوری، مجسمه، گلدان و چراغ مناسب است. پس می توان گفت وجود یک میز کنسول کاربردی در هر خانه ای ضروری است.

10 میز کنسول کاربردی که می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند

در این مطلب از وبلاگ تور کیش مگ می خواهیم 10 میز کنسول پرطرفدار در وبلاگ تور کیش را به شما معرفی کنیم. البته اگر دوست دارید قبل از خرید، با انواع میز کنسول و سبک های مختلف آن آشنا شوید، بهتر است مطلب زیر را هم بخوانید

1. کنسول کد 19418

محبوب ترین میز کنسول در فروشگاه وبلاگ تور کیش از فلز ساخته شده و رنگ الکترواستاتیک کوره ای دارد. این محصول در 5 رنگ مختلف فراوری شده و شما می توانید براساس رنگ بندی دکوراسیون خود یک رنگ را انتخاب کنید. جنس بدنه اش از MDF است و طبقات آن هم از شیشه ساخته شده که ظاهری اسمارت و مجذوب کننده به آن داده است.

2. کنسول کد 19497

این کنسول هم از ترکیب فلز و MDF ساخته شده است. بخش MDF آن به رنگ کرم روشن و چهارچوب فلزی آن در دو طیف مشکی ساده و مشکی مات فراوری شده است. رنگ بخش های فلزی الکترواستاتیک کوره ای است که به راحتی از سطح جدا نمی گردد. وزن این کنسول 15 کیلوگرم است و فضایی حدود 1 متر را اشغال می نماید.

3. کنسول مهرو کد 19323

اگر از هواداران دکوراسیون مشکی و استفاده از بافت چوب هستید، خرید این کنسول را به شما توصیه می کنیم. این محصول از ترکیب MDF و فلز ساخته شده است. رنگ چهارچوب فلزی آن کوره ای است و در سه مدل مشکی ساده، مشکی مات و مشکی براق قابل تهیه است. ارتفاع آن حدود 80 سانتیمتر است و به راحتی در هر مکانی جای می گیرد.

4. کنسول مدل کولون کد HC-Colon

این کنسول از همان هایی است که ابتدای مطلب گفتیم می تواند همه خرده ریزه ها را در خود جای دهد. جنس آن از چوب است، سه کشو دارد و دو بخش به شکل کمد که با درهای جداگانه بسته می گردد. جنس درها ملامینه ضدخش است و به راحتی فقط با یک دستمال مرطوب تمیز می گردد. تنوع رنگ این محصول بسیار بالا است و در 13 رنگ مختلف قابل سفارش است.

5. کنسول دیزم مدل CNL-A100-100-SW

این کنسول زیبا از ترکیب MDF طرح سنگ و چهارچوب فلزی در 5 رنگ مختلف ساخته شده است. نکته ی مهم درباره این کنسول ضدآب بودن بخش نئوپانی آن است پس می توانید به راحتی از آن در محیط مرطوب بهره ببرید یا با خیالی آسوده گلدان را روی آن قرار دهید. پایه ها جوشکاری یک تکه شده اند و به همین علت بدون لقی، در جای خود می ایستد.

6. کنسول کد 19369

از این کنسول زیبا و کاربردی می توانید در هر نقطه از خانه، از آشپزخانه گرفته تا اتاق خواب و حتی رخت کن حمام، استفاده کندی. این کنسول 4 طبقه 171 سانتی متر ارتفاع دارد و 4 طبقه ساخته شده از MDF آن روی چهارچوب فلزی قرار گرفته است. عرض 2 طبقه پایینی از 2 طبقه بالایی بیشتر است و شما می توانید هر وسیله ای را در آن قرار دهید.

7. کنسول مدل erw120000

هفتمین کنسول این فهرست هم کنسول با ارتفاع 170 سانتی متر است که کاربردی بیشتر از یک میز ساده دارد. چهارچوب این محصول زیبا از فلز ساخته شده و طبقات آن چوبی است. پایین ترین طبقه به شکل مشبک و از جنس فلز ساخته شده که به شما اجازه می دهد آن را به راحتی در محیط مرطوب هم قرار دهید.

در قسمت بالایی هم یک شبکه فلزی عمودی دارد که می توانید وسایلی مثل چتر یا گلدان های آویزدار را به آن اضافه کنید. بعلاوه در بالاترین بخش خود چند چنگک فلزی دارد که برای آویزان کردن وسایل استفاده می گردد.

اگر بخواهیم خیلی ساده این کنسول کاربردی را توصیف کنیم می توانیم بگوییم برترین انتخاب برای قسمت ورودی خانه است. چون می توانید از پایین ترین طبقه به عنوان جاکفشی بهره ببرید، در طبقات دیگر کیف و وسایل ضروری را قرار دهید و در قسمت های بالایی کلید، چتر، عینک دودی، ساعت و وسایلی مثل کرم ضدآفتاب و بطری آب را جای بدهید.

8. کنسول کد 19323

این کنسول ساده 3 طبقه از MDF و فلز ساخته شده و فقط 9 کیلوگرم وزن دارد. چهارچوب فلزی آن در دو رنگ مشکی ساده و مشکی مات ساخته شده که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خانه یکی از آن ها را انتخاب کنید. ارتفاع این کنسول 77 سانتی متر است و فقط 1 متر فضا اشغال می نماید. پس می توانید آن را به راحتی در هر نقطه ار فضای داخلی قرار دهید.

9. کنسول مدل NA-20503

یک کنسول زیبا، مناسب برای افرادی که سلیقه لاکچری دارند. پایه و بدنه این کنسول از فلز ساخته شده که در 7 رنگ متنوع فراوری شده است. صفحه آن هم از MDF با طرح سنگ مرمر ساخته شده که زیبایی آن را چند برابر می نماید. اگر دکوراسیون خانه یا محل کار شما از فلز و سنگ است، توصیه می کنیم حتما این کنسول زیبا را خریداری کنید.

10. کنسول مدل sj1 180

آخرین کنسول فهرست پرطرفدارها به شکل کمد ساخته شده که 2 کابین و 4 در دارد. پوشش بدنه آن ملامینه مقاوم است و به راحتی تمیز می گردد. بعلاوه پایه های آن از کلاف گرد چوب راش ساخته شده که در برابر رطوبت و ضربه مقاومت عالی دارد. این کنسول در 18 رنگ متنوع فراوری شده و شما می توانید به راحتی و براساس رنگ بندی دکوراسیون خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 میز کنسول کاربردی که می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 میز کنسول کاربردی که می تواند دکوراسیون خانه شما را زیباتر کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید