مقصد بعدی کی روش از نگاه خبرنگار مصری، او به ایران نمی آید

به گزارش وبلاگ تور کیش، انتشار خبری درباره احتمال بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران و پیشنهاد فدراسیون کشورمان به این مربی پرتغالی، سروصدای زیادی به پا کرد. کی روش روز گذشته به صورت توافقی از راهنمایی تیم ملی فوتبال مصر کنار رفت و به نوشته سایت کوره پیشنهادات وسوسه انگیزی از تیم هایی چون ایران، تونس و استرالیا دریافت نموده است.

مقصد بعدی کی روش از نگاه خبرنگار مصری، او به ایران نمی آید

وبلاگ تور کیش برای آنالیز این موضوع سراغ عاطف العربی سردبیر بخش ورزشی روزنامه الیوم السابع رفت تا نظر او را درباره عملکرد کی روش در مصر و مقصد بعدی او پرس و جو کند.

* وبلاگ تور کیش - برخی از رسانه های عربی عنوان کردند امکان دارد کی روش بعد از جدایی از مصر سرمربی ایران بگردد. از این موضوع اطلاع دارید؟

- عاطف العربی: کی روش گزینه اصلی راهنمایی تیم ملی تونس است. اطلاعات نزدیکان کی روش حاکی از این است که او سرمربی تونس خواهد شد.

* یعنی کی روش پیشنهادی از ایران ندارد؟

- به نظرم او سرمربی تونس می گردد. این نقل قول یکی از دوستان کی روش است. او در صحبت هایش اشاره ای به ایران نکرد. همه اطلاعات حاکی از حضور کی روش در تونس است. بعلاوه تیم مراکش هم یکی دیگر از گزینه های کی روش است.

عاطف العربی خبرنگار مصری

* می توانید بگویید منظورتان از دوست کی روش چه کسی است؟ اطلاعات او قابل اطمینان است؟

- یک دوست مصری کی روش که در زمان حضور این مربی در مصر در کنارش بود. ان شاءالله که این اطلاعات درست باشد.

* رابطه کی روش با فدراسیون فوتبال مصر چگونه بود؟

- او بر سر مفاد قراردادش با فدراسیون مصر اختلاف داشت. همینطور افکار عمومی در مصر از عملکرد این مربی ناراضی بود.

* منظورتان این است که کی روش در مصر محبوب نبود؟ دلیل نارضایتی افکار عمومی از این مربی چه بود؟

- عملکرد او در تیم ملی مصر مطلوب نبود. کی روش در سه تورنمت بازنده شد و ناکام ماند. مصر با این مربی در مسابقات کشورهای عربی به عنوان چهارم رسید. در فینال مسابقات قهرمانی آفریقا به سنگال باخت و با قبول شکست برابر سنگال از رسیدن به جام جهانی 2022 قطر بازماند. کی روش هیچ نتیجه مثبتی به دست نیاورد. او حتی با تغییر پست بازیکنان اشتباهاتی را در چیدمان ترکیب تیم مرتکب شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مقصد بعدی کی روش از نگاه خبرنگار مصری، او به ایران نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقصد بعدی کی روش از نگاه خبرنگار مصری، او به ایران نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید