مهلتهایی که خریدار ندارد، دوتیم برای والیبال مشخص تکلیف می نمایند

به گزارش وبلاگ تور کیش، ادامه بلاتکلیفی تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال در سایه بی اهمیت دانستن اولتیماتوم های فدراسیون والیبال همچنان وجود دارد. در حالیکه قرار بود 15 تیر ماه آخرین فرصت تسویه حساب باشگاه ها برای حضور در لیگ برتر باشد اما یک بار دیگر این مهلت تمدید شد و قرار شد 24 تیرماه آخرین مهلت باشد.

مهلتهایی که خریدار ندارد، دوتیم برای والیبال مشخص تکلیف می نمایند

سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات درباره تمدید دوباره مهلت داده شده به تیم ها برای تسویه حساب به وبلاگ تور کیش گفت: این آخرین مهلت است و دیگر تنفسی به تیم ها نخواهیم داد.

با وجود این اظهار نظر اما نه تنها تنفس دوباره داده شده بلکه این اولتیماتوم های چند باره دیگر تهدیدی برای تیم ها محسوب نمی گردد و در واقع حرف فدراسیون خریدار ندارد!

دو تیم سایپا و پیکان از جمله تیم های مطرحی هستند که هنوز خبری از تسویه حساب آنها نیست. با این اتفاق پرسش اصلی این است که آیا فدراسیون والیبال حاضر می گردد این دو تیم قدیمی و تاثیرگذار در لیگ برتر را کنار بگذارد؟

محمدرضا داورزنی در اظهار نظر رسمی خود به این پرسش واکنش نشان داد و گفت: اگر این دو باشگاه بخواهند از اهمیت و بزرگی خود به عنوان یک ابزار استفاده نمایند و تکلیف بدهی خود را معین ننمایند ما چاره ای جز جایگزین کردن تیم های دیگر به جای آنها نداریم. البته این تصمیم آسانی برای ما نیست.

با این اظهار نظر پیش بینی می گردد هر چند فدراسیون والیبال بر اعمال قانون و کنار گذاشتن این دو تیم نیم نگاهی هم دارد اما در نهایت با رایزنی و کد خدا منشی از مواضع خود کوتاه خواهد آمد تا بازهم خودروسازان در لیگ برتر والیبال حضور داشته باشند.

اظهار نظری که داورزنی چند روز پس از آخرین مهلت به این دو تیم عنوان کرد، این پیش بینی را به واقعیت تبدیل می نماید. آنجا که رئیس فدراسیون والیبال گفت: درست است که نظم و انضباط را باید رعایت کنیم، اما این دلیل نمی گردد وقتی مسئله ای با فرصت دادن حل می گردد، بی توجه باشیم.

هر چند فدراسیون والیبال باید نظم و انضباط برای برگزاری مطلوب لیگ برتر را در دستور کار قرار دهد اما به نظر می رسد مسئولان این فدراسیون نمی توانند از بزرگی نام این دو تیم قدیمی به سادگی بگذرند و با وجود مهلتی که داده بودند، بازهم قصد دارند به پیکان و سایپا فرصت بدهند تا شرایط برای حضورشان در لیگ برتر فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مهلتهایی که خریدار ندارد، دوتیم برای والیبال مشخص تکلیف می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلتهایی که خریدار ندارد، دوتیم برای والیبال مشخص تکلیف می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید