نوشی صوفیانی: حریفی قدر برای استقلال خواهیم بود، گرفتن سهمیه آسیا کار آسانی نیست

به گزارش وبلاگ تور کیش، دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد، در بازی پیش رو شاگردان محمد ربیعی حریفی سرسخت و قدر برای استقلال خواهند بود.

نوشی صوفیانی: حریفی قدر برای استقلال خواهیم بود، گرفتن سهمیه آسیا کار آسانی نیست

داود نوشی صوفیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ تور کیش، درباره پیروزی تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: با تیمی باانگیزه و سخت کوش بازی کردیم، ولی خدا را شکر که نمایش خوبی داشتیم و یک برد قاطعانه به دست آوردیم. امیدوارم این فرایند را ادامه دهیم و جایگاهی مناسب در جدول به دست بیاوریم.

دروازه بان تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اینکه تیمش همراه با پرسپولیس بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد، شرح داد: خوشبختانه با تدابیر محمد ربیعی بازیکنان خوبی به تیم اضافه شدند. همه بازیکنان مس در گل های زده یا خورده سهیم هستند و خوشحالم که تیم ما بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.

وی با اشاره به اینکه مس بازی سختی برابر استقلال در پیش دارد، گفت: استقلال تیمی بزرگ و قابل احترام است و آنها با توجه به کسب تساوی در بازی قبلی، می خواهند در زمین خودشان سه امتیاز را بگیرند. البته ما حریفی قدر و سرسخت برای استقلال خواهیم بود و به تهران می آییم تا جدا از کسب نتیجه، یک فوتبال خوب را به نمایش بگذاریم.

نوشی صوفیانی در مورد شانس تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان شرح داد: گرفتن سهمیه با این رقابتی که بین تیم ها وجود دارد، بسیار سخت است، ولی ما تلاش می کنیم تا سهمیه بگیریم و این بستگی به عملکرد خودمان دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوشی صوفیانی: حریفی قدر برای استقلال خواهیم بود، گرفتن سهمیه آسیا کار آسانی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشی صوفیانی: حریفی قدر برای استقلال خواهیم بود، گرفتن سهمیه آسیا کار آسانی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید