هشدار پژوهشگران چینی درباره حذف سریع محدودیت های کرونا

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرگزاری خبرنگاران- به گفته پژوهشگران چینی، اگر چین همچون کشورهایی نظیر آمریکا محدودیت های کرونایی را کاهش دهد، روزانه صدها هزار چینی به کووید-19 مبتلا خواهند شد.

هشدار پژوهشگران چینی درباره حذف سریع محدودیت های کرونا

به گزارش وبلاگ تور کیش و به نقل از رویترز، به گفته پژوهشگران ریاضیدان دانشگاه پکن، اگر چین محدودیت های مسافرتی مرتبط با کرونا را حذف کند و از اجرای مقررات سخت گیرانه دست بردارد، روزانه بیش از 630 هزار شهروند این کشور به بیماری کووید-19 مبتلا خواهند شد.

در این گزارش که در نشریه China CDC Weekly از طریق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر شده است، پژوهشگران می گویند چین نمی تواند بدون افزایش سطح واکسیناسیون و یا اعمال درمان های تخصصی، محدودیت های کرونایی را حذف کند.

پژوهشگران با تحلیل داده های ماه اوت آمریکا، انگلستان، فرانسه، اسپانیا و سرزمین های اشغالی به این نتیجه رسیدند که اگر پکن از استراتژی کرونایی واشینگتن تبعیت کند، روزانه 637 هزار و 155 شهروند چینی به بیماری کووید-19 مبتلا خواهند شد. این رقم برای تبعیت از استراتژی کرونایی انگلستان و فرانسه در چین به ترتیب 275 هزار و 793 نفر و 454 هزار و 198 نفر است.

در این گزارش آمده است: این ارزیابی ها احتمال واقعی رخداد یک شیوع گسترده را نمایان می نماید که بار بزرگی را بر دوش زیرساخت های بهداشتی تحمیل خواهد نمود. ... یافته های ما این هشدار را تقویت می نماید که، در حال حاضر، نمی توانیم استراتژی های بازگشایی را صرفاً بر مبنای ایمنی گله ایِ مبتنی بر واکسیناسیون - که در بعضی از کشورهای غربی مورد قبول است - بپذیریم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هشدار پژوهشگران چینی درباره حذف سریع محدودیت های کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پژوهشگران چینی درباره حذف سریع محدودیت های کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید