آتش سوزی یک مرکز درمانی که به خیر گذشت

به گزارش وبلاگ تور کیش، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد اطلاع داد.

آتش سوزی یک مرکز درمانی که به خیر گذشت

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 05:19 دقیقه صبح روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان جلال آل احمد نرسیده به خیابان کارگر شمالی به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که سه ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان کمتر از سه دقیقه و نیم به محل حادثه رسیدند گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که یک اتاقک در طبقه دوم این بیمارستان که در مجاورت بخش های درمانی قرار داشت دچار حریق شده بود. در این اتاقک دستگاه های کپی نگه داری میشد.

ملکی گفت: حریق به بخشی از سقف های کاذب نیز سرایت نموده بود و در حال گسترش بود که آتش نشانان عملیات را شروع کردند، البته پیش از رسیدن آتش نشانان حراست بیمارستان نیز کوشش نموده بودند که حریق را اطفا نمایند.

وی ادامه داد: حریق سریع خاموش و از گسترش ها جلوگیری شد، دود حاصل هم تخلیه شد و مسئله ای برای بیماران که در بخش ها بودند مسئله ای پیش نیامد.

ملکی گفت: بیمارستان در حال خدمت رسانی است، تخلیه دود اجرا شده و آتش نشانان محل را به مسئولان بیمارستان تحویل داده اند.

منبع: فرارو

به "آتش سوزی یک مرکز درمانی که به خیر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی یک مرکز درمانی که به خیر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید