خودرو

فهرست هتل های دارای خدمات اجاره خودرو در نوروز 1403

در ادامه طرح گسترده اجاره خودرو در سراسر کشور برای مسافران در نوروز 1403، با همکاری هتل های مطرح سراسر کشور، امکان تحویل خودرو به میهمانان در محل اقامتشان فراهم شد.

26 اسفند 1402

معروف ترین پارک های آبی و هتل های آنتالیا را بشناسید

آنتالیا به عنوان دومین شهر مهم و توریستی ترکیه در کنار دریای مدیترانه واقع شده و گزینه ای عالی برای کسانی است که به شهرهای ساحلی و دریا علاقه مند هستند. شهر آنتالیا مملو از تفریحات آبی، هتل های ساحلی، پارک های آبی، سواحل بکر و آرام و بعلاوه انواع جاذبه...

16 اسفند 1402

شماره گذاری درب منزل ؛ پلیس راهور جزئیات شرایط و هزینه را گفت

شماره گذاری درب منزل یکی از جدیدترین طرح های پلیس راهور است که رونمایی و جزئیات شرایط استفاده از این طرح و نیز هزینه قابل پرداخت برای آن اعلام شد.

10 آبان 1402

جائکو 7؛ شاسی بلند نو چری به ایران می آید؟

تولد برند های مختلف در صنعت خودرو چین اصلا مورد عجیبی نیست و حتی یک ویژگی اصلی در این بخش برای چینی ها محسوب می گردد. برند هایی که ممکن است در لحظه تغییر نام هم بدهند، فعالیت شان متوقف گردد و یا اینکه خود به چند زیرمجموعه تازه تقسیم شوند!

16 شهریور 1402

حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

تهران، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از نمایشگاه ها در حوزه های مختلف صنعت، فرهنگ و اقتصاد است. به همین دلیل، سال جاری نیز به رسم هر سال، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع...

29 بهمن 1401

رونمایی از پرشتاب ترین شورلت کوروت هیبرید تاریخ

شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت این کوروت، 2.5 ثانیه است.

8 بهمن 1401

ایران ، سرزمین باشکوه و افسانه ای در خاورمیانه

ایران نامی است مشهور، معروف و قدیمی که ساکنان آن در هزاره دوم قبل از میلاد وارد فلات ایران شدند و امروزه در یکی از حساس ترین منطقه ها دنیا از نظر ژئوپلیتیک، یعنی خاورمیانه قرار گرفته است. نام ایران ماخوذ از نام آریاست که در زبان اوستایی به صورت آیریا آمده...

1 بهمن 1401

دستگاه ردیاب هوشمند سامسونگ رونمایی شد ، مبتنی بر 2 سیستم عامل اندروید و ios ، ضد آب و گرد و غبار

سامسونگ از یک دستگاه ردیاب تازه رونمایی کرد که کاربردهایی متعدد دارد. این ردیاب هوشمند کارکردهایی فوق العاده دارد.

7 دی 1401

(اینفوگرافیک) مقرون به صرفه ترین خودروی داخلی هم دست نیافتنی است

214 میلیون شدن پراید (مدل 131) در بازار امروز خودرو و آنالیز قیمت آن از ابتدای سال تا به امروز نشان می دهد که پراید به عنوان مقرون به صرفه ترین خودرو فراوری داخل حتی برای قشر میانه جامعه هم دست نیافتنی شده است.

22 آذر 1401

زیباترین شهرهای دنیا ، قسمت اول

رتبه بندی شهرهای جهان به عنوان زیباترین به علت سلیقه های متفاوت ممکن است در ابتدا غیر ممکن به نظر برسد. با این حال برخی از شهرهای جهان به قدری زیبا هستند که هرکسی آنها را در فهرست ده شهر زیبای جهان قرار می دهد. با هم به آنالیز این شهرها می پردازیم.

18 آذر 1401

کراس اوور لوکس کادیلاک GT4 با پیشرانه بنزینی عرضه شد

شرکت لوکس کادیلاک از کراس اوور نو خود با نام GT4 رونمایی نموده و فعلا قرار است روانه بازار چین گردد. کادیلاک GT4 از نظر ظاهری بسیار مجذوب کننده به نظر می رسد و از چراغ های جلوی دوتایی و باریک و فندر فلاپ های مشکی رنگ در آرک چرخ ها بهره می برد. محصول نو کادیلاک...

28 آبان 1401

BMW M 2 بالاخره رونمایی شد

BMW گیربکس 6 سرعته دستی را به صورت استاندارد ارائه می دهد، اما گیربکس 8 سرعته M Steptronic با Drivelogic یک گزینه است.

21 مهر 1401

آمریکا قوانین فروش تراشه به چین را محدود تر کرد

طبق گزارش وال استریت ژورنال، دولت آمریکا روز گذشته محدودیت های گسترده تری را برای فروش تراشه ها و تجهیزات فراوری چیپست ها به چین را تصویب نموده تا با این کار به توانایی های نظامی و فناوری پکن آسیب برساند.

16 مهر 1401

سگ های کمپ آراد کوه روزی چقدر غذا می خورند؟

معاون هماهنگی امور منطقه ها سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره مقدار غذای سگ های ولگرد تهران شرح داد.

5 مهر 1401

دلیل افزایش جمعیت یک حیوان وحشی در تهران چیست؟ ، 30 سال بعد این حیوان، اهلی مرکز می گردد

در پی انتشار ویدئوهایی از حضور روباه در پارک های شهر تهران، یک متخصص زیست شناسی جانوری ضمن اشاره به افزایش جمعیت روباه های شهر تهران با غذارسانی مردم و نبود پرندگان شکاری در سطح شهر، گفت: مضرات افزایش جمعیت این گونه از فواید حضور آن ها بیشتر است.

5 شهریور 1401

لامبورگینی اوروس پرفورمانته ، 657 اسب بخار و مود رانندگی Rally!

لامبورگینی اوروس پرفورمانته با قدرت 657 اسب بخاری و شتاب صفر تا صد کیلومتر 3.3 ثانیه ای، رسماً رونمایی شد. این شاسی بلند ایتالیایی توانست رکورد تازه ای در راستا هیل کلایم Pikes Peak ثبت کند. این رکورد 17.8 ثانیه سریعتر از زمانی بود که Urus در سال 2018 ثبت نموده بود.

1 شهریور 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز شنبه 15 مرداد 1401

قیمت پراید 111 امروز با یک میلیون تومان کاهش به 186 میلیون تومان رسید. پراید 151 هم با یک میلیون تومان کاهش به 179 میلیون تومان رسید. تیبا امروز با یک میلیون تومان افزایش 203 میلیون تومان بود. تیبا دو هم دو میلیون تومان گرانتر از روز گذشته بود و 210 میلیون تومان...

16 مرداد 1401

مقایسه سوزوکی گرند ویتارا 2000 سی سی با لیفان X60 و هاوال H2

سوزوکی گرند ویتارا خودرویی شاسی بلند محسوب می شود که از سال 1988 تا به امروز در حال تولید است. ما در این مقاله، به مقایسه سوزوکی گرند ویتارا 2000 سی سی با لیفان X60 و هاوال H2 می پردازیم.

7 مرداد 1401

کتاب علمی تخیلی خاطره ای به نام امپراتوری ، نوشته آرکیدی مارتین : معرفی و بررسی

خاطره ای به نام امپراتوری A Memory Called Empire ، یک رمان علمی تخیلی است که در سال 2019به عنوان اولین رمان از طریق آرکادی مارتین نوشته شده است.

31 تیر 1401

سفر دو روزه به متل قو؛ شگفتی غار و زیبایی جنگل

متل قو یا سلمان شهر یکی زیباترین منطقه ها طبیعت گردی شمال است. تعطیلات نوروز فرصت مناسبی برای سفر نوروزی به متل قو همراه با بازدید از غار آبی دانیال و جنگل گردی است. با خبرنگاران همراه باشید.

25 تیر 1401
تعداد: (79)