افزایش تعداد جانباختگان متروپل به 14 نفر

به گزارش وبلاگ تور کیش، وزیر کشور با اشاره به آمار جانباختگان و مصدومان گفت: تا این لحظه در مجموع 14 فوت شده داریم، 32 مصدوم نیز داشتیم که 29 نفر ترخیص شدند و سه نفر دیگر همچنان در بیمارستان ها هستند.

افزایش تعداد جانباختگان متروپل به 14 نفر

احمد وحیدی در مورد فرایند آواربرداری از ساختمان فروریخته متروپل، اظهار کرد: امداد و نجات و آواربرداری همچنان با قوت در حال اجرا است؛ چند نفر دیگر از عزیزان از زیر آوار خارج شدند که متاسفانه فوت نموده بودند. کوشش می گردد که به زیرزمینی که احتمال داده می گردد بخشی از افراد در آن محبوس شده باشند راهیابی گردد و احتمالا تا ساعات آینده بتوانند به این نقطه برسند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همچنان محدودیت ما سازه های ناپایداری است که در این مجموعه وجود دارد که هم حساسیت کار را بالا می برد و هم در بطن خود خطرات تازه و مهمی دارد لذا ناچار هستند که با دقت زیاد حرکت نمایند و به هر حال به خاتمه رساندن کار آواربرداری طول می کشد.

وزیر کشور بیان نمود: از مردم عزیز تقاضا می کنیم که در محل حادثه حضور پیدا ننمایند و اجازه دهند که امدادگران از سازمان های مربوطه به ویژه در آتش نشانی بتوانند کار خود را به خوبی انجام دهند. عملیات آواربرداری تا صبح یکسره ادامه خواهد داشت.

وحیدی با اشاره به آمار جانباختگان و مصدومان مطرح نمود: تا این لحظه در مجموع 14 فوت شده داریم، 32 مصدوم نیز داشتیم که 29 نفر ترخیص شدند و سه نفر دیگر همچنان در بیمارستان ها هستند.

وی در انتها در پاسخ به اینکه آواربرداری چقدر طول می کشد؟ گفت: درباره آواربرداری اکنون نمی توان زمان دقیق را معین کرد زیرا عملیات باید با حساسیت و دقت انجام گردد و ریزش سازه های ناپایدار یکی از خطرات منطقه است. از طرفی به علت محدودیت مکانی که وجود دارد، بیش از تعداد ماشین آلاتی که در حال حاضر استفاده می گردد، نمی توان از ماشین آلات بیشتری استفاده کرد اگر چه تجهیزات به مقدار کافی در منطقه وجود دارد. بنابراین نمی توان زمان دقیق معین کرد.

منبع: فرارو

به "افزایش تعداد جانباختگان متروپل به 14 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد جانباختگان متروپل به 14 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید