اخبار سیاسی

حقوق دستیاران با پزشکان عمومی برابر می شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه درنظر داریم حقوق دستیاران را به مقدار حقوق پزشکان عمومی برسانیم، گفت: این تصمیم با همکاری معاونت توسعه وزارت بهداشت اجرایی می شود و اگر سازمان برنامه و بودجه با این موضوع موافقت کند، حقوق...

23 فروردین 1402

خانه های لوکس بالای 20 میلیارد مشمول مالیات شدند

نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 10 اسفند ماه) مجلس و در جریان آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، با اخذ مالیات از خانه های لوکس بالای 20 میلیارد موافقت کردند.

10 اسفند 1401

حضور AFS در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

تهران، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از نمایشگاه ها در حوزه های مختلف صنعت، فرهنگ و اقتصاد است. به همین دلیل، سال جاری نیز به رسم هر سال، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از 18 تا 21 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران واقع...

29 بهمن 1401

موضوع صنایع دستی باید در سینما تقویت شود

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر گشته، موضوع صنایع دستی باید در سینما تقویت شود.

19 بهمن 1401

خبر نو وزیر کار درباره زمان اجرای طرح کالابرگ، با کالابرگ می توانید این 10 قلم کالا را بگیرید

کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور 1400 در نظر گرفته شده است و مابه التفاوت آن به صورت یارانه به مردم پرداخت می شود.

2 بهمن 1401

گشایش گازی چگونه امکان پذیر می گردد؟

گشایش گازی چگونه امکان پذیر می گردد؟ در شرایطی که بحران انرژی به مساله اصلی دنیا تبدیل شده، ناترازی گازی در ایران دردسرساز شده است. تشکیل یک کمیته مشترک میان دولت و مجلس برای گزارش دهی در راستای عبور از این شرایط نیز به همین دلیل قابل فهم است.

11 دی 1401

پاییزگردی در 6 گوشه دنج شیراز

خبرنگاران: پیشنهاد می دهیم به 6 جاذبه اطراف شیراز که در پاییز مکانی مناسب برای گردش است سفر نمایند. سفری یک روزه که با امکانات کم و با صرفه جویی در زمان و هزینه امکان پذیر است و چه بسا لذت و خاطره ای شیرین تر از سفرهای چند روزه و طولانی به جا می گذارد.

8 آذر 1401

حذف فوق العاده ویژه کارکنان دولت؟

سخنگوی هیات رئیسه مجلس حذف فوق العاده ویژه کارکنان دولت در مجلس در جریان آنالیز لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری را تکذیب کرد.

8 آذر 1401

تمجید سرمربی آمریکا از تیم ملی فوتبال

در تاریخ 8 آذر و در بازی سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت.

12 آبان 1401

عباس عبدی: رشد پایدار و عادلانه وظیفه اصلی دولت هاست

عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در سرمقاله امروز روزنامه اعتماد با عنوان خروجی اصلی حکومت نوشت: هر سیستم یا نظامی سه بخش جداگانه دارد؛ اول ورودی، دوم فعل و انفعالات درونی و سوم خروجی. موفقیت هر سیستم در مقایسه ورودی و خروجی آن است، فعل و انفعالات...

19 مهر 1401

انتقاد نانسی پلوسی از آذربایجان بخاطر درگیری های مجدد با ارمنستان

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اذربایجان را مقصر درگیری های تازه با ارمنستان خواند.

30 شهریور 1401

آرامستان ارامنه می تواند به قطب گردشگری جنوب اصفهان تبدیل گردد

میراث آریا/ براساس گزارش های بدست رسیده، آرامستان ارامنه می تواند به قطب گردشگری جنوب اصفهان تبدیل گردد.

26 شهریور 1401

معرفی مرکز خرید هیرکان گرگان؛ بهشتی برای خرید

خرید کردن همیشه یکی از لذت بخش ترین و هیجان انگیزترین کارهایی است که می توان در طول سال انجام داد؛ هرچند نوع خریدهای ما با توجه به فصول مختلف فرق دارد، با این حال اصل خرید کردن همیشه پابرجا بوده و انسان ها می توانند با گشت و گذار در دل بازارهای کوچک و بزرگ،...

14 شهریور 1401

25 کشته و زخمی در پی توفان در جزیره کورس فرانسه

توفان بی سابقه در جزیره کورس فرانسه دست کم جان 5 نفر را گرفت و 20 نفر را راهی بیمارستان کرد.

28 مرداد 1401

یک نماینده: به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شد

ولی اسماعیلی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص جزییات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حضور داشتند.

27 مرداد 1401

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: آنالیز مسائل معیشتی و مالی محور مباحث دو قوه بود

نظام الدین موسوی در نشست مشترک دولت و مجلس تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا به حل گره های معیشتی مردم و ارتقای روابط دو قوه یاری خواهد نمود.

23 مرداد 1401

زیباترین جاذبه های قرون وسطایی ، بخش سوم

در دوره قرون وسطی، بعضی از برترین بناها و سازه ها در تاریخ ساخته شده اند. در دوره بین سال های 500 تا 1500 پس از میلاد، شهرهای پیچیده و ساختمان های مذهبی برجسته در سرتاسر دنیا ساخته شدند.

22 مرداد 1401

اقساط وام مسکن طرح جهش مسکن در روش پلکانی چه قدر است؟

متقاضیان نهضت ملی مسکن می توانند انتخاب کنند که تسهیلات خود را با روش پلکانی بازپرداخت کنند. در این روش مبلغ اقساط سالانه زیاد می شود، یعنی در سال های نخست مبلغ اقساط کمتر و در سال های پایانی بیشتر می شود.

8 مرداد 1401

تنگنای آبی در 6 گوشه ایران

طبق روایت رسمی وزارت نیرو، کل حجم کنونی مخازن کشور تا انتهای خرداد 1401 در حالی به 25 میلیارد و 849 میلیون مترمکعب محدود شده که حجم آب مخازن کشور تا انتهای خرداد 1400 حدود 27 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب بود. کاهش رهاسازی آب از سد ها یکی از عمده ترین راه های جبران...

6 مرداد 1401

کتاب علمی تخیلی خاطره ای به نام امپراتوری ، نوشته آرکیدی مارتین : معرفی و بررسی

خاطره ای به نام امپراتوری A Memory Called Empire ، یک رمان علمی تخیلی است که در سال 2019به عنوان اولین رمان از طریق آرکادی مارتین نوشته شده است.

31 تیر 1401
تعداد: (152)