حضور 3 مربی برتر در دوره آموزشی حوزه نمایش جشنواره فردا

به گزارش وبلاگ تور کیش، تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی درباره جزئیات دوره آموزشی دو روزه مربیان حوزه نمایش چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا که در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است توضیحاتی ارائه کرد.

حضور 3 مربی برتر در دوره آموزشی حوزه نمایش جشنواره فردا

علی رمضانی در گفت وگو با پانا درباره جزئیات دوره آموزشی دو روزه مربیان حوزه نمایش چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا اظهار کرد: یکی از سیاست های جدی اداره کل فرهنگی هنری، توسعه متوازن فعالیت ها در استان هاست تا بتوان مربیان استان های کم برخوردار را با اعزام اساتید به نام برای آموزش مربیان و معلمان یا دعوت از مربیان به استان ها آموزش داد.

وی اضافه کرد: اساتید استان های شرکت نماینده در مسابقات فرهنگی هنری فردا که باهم رقابت می نمایند یک دوره آموزشی 2 روزه در حوزه نمایش را طی خواهند کرد؛ این دوره با حضور 3 مربی برتر در حوزه نمایش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می گردد که امروز روز دوم این دوره آموزشی است.

رمضانی ادامه داد: پس از سرانجام این دوره آموزشی این افراد می توانند در استان ها برای همکاران فرهنگی خود به ویژه در منطقه ها کم برخوردار دوره برگزار نمایند و برای دانش آموزان استانی که به مرحله کشوری راه می یایند نیز این دوره را برگزار نمایند تا این افراد برای شرکت در مسابقات توانمندی لازم را کسب نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حضور 3 مربی برتر در دوره آموزشی حوزه نمایش جشنواره فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 3 مربی برتر در دوره آموزشی حوزه نمایش جشنواره فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید