اخبار مجلس

خانه های لوکس بالای 20 میلیارد مشمول مالیات شدند

نمایندگان در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 10 اسفند ماه) مجلس و در جریان آنالیز بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1402 کل کشور، با اخذ مالیات از خانه های لوکس بالای 20 میلیارد موافقت کردند.

10 اسفند 1401

گشایش گازی چگونه امکان پذیر می گردد؟

گشایش گازی چگونه امکان پذیر می گردد؟ در شرایطی که بحران انرژی به مساله اصلی دنیا تبدیل شده، ناترازی گازی در ایران دردسرساز شده است. تشکیل یک کمیته مشترک میان دولت و مجلس برای گزارش دهی در راستای عبور از این شرایط نیز به همین دلیل قابل فهم است.

11 دی 1401

حذف فوق العاده ویژه کارکنان دولت؟

سخنگوی هیات رئیسه مجلس حذف فوق العاده ویژه کارکنان دولت در مجلس در جریان آنالیز لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری را تکذیب کرد.

8 آذر 1401

انتقاد نانسی پلوسی از آذربایجان بخاطر درگیری های مجدد با ارمنستان

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اذربایجان را مقصر درگیری های تازه با ارمنستان خواند.

30 شهریور 1401

یک نماینده: به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شد

ولی اسماعیلی نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص جزییات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و علی باقری رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان حضور داشتند.

27 مرداد 1401

تقی پور: دیگر برای تصویب کلیات طرح رأی گیری نمی کنیم

رئیس کمیسون ویژه آنالیز طرح حمایت درباره سرنوشت طرح پس از ابطال مصوبه کلیات طرح از سوی اداره قوانین مجلس، گفت: این ایراد یک اشکال شکلی است و ماهیتی و محتوایی نیست. در حال مذاکره با هیات رئیسه مجلس و هیات رئیسه کمیسیون ویژه هستیم...

4 خرداد 1401

مثلث برمودایی دیگر کشف شد! مرگبارتر از قبلی

گم شدن هزاران نفر در مثلث برمودای آلاسکاحتما تا به حال بارها شنیده اید که هواپیماها و کشتی ها به دلیلی نامعلوم در مثل برمودا (یا مثلث شیطان) ناپدید شده اند، مثلثی بین فلوریدا، پورتوریکو و برمودا. افسانه هایی که بسیار از حقیقت دورند. این در حالی است که...

9 اردیبهشت 1401

شروع دومین روز آنالیز بودجه 1401 در مجلس

دومین روز و سومین جلسه آنالیز جزییات بودجه 1401 از دقایقی پیش شروع شد.

2 اردیبهشت 1401

مدیریت شهری ششم تا حصول نتیجه پیگیر مطالبات آتش نشانان است

در ملاقات دو عضو شورای شهر تهران و معاون خدمات شهری شهرداری با نمایندگانی از پرسنل آتش نشانی بر پیگیری مطالبات شان تا حصول نتیجه از سوی مدیریت شهری تاکید شد.

1 اسفند 1400

مخالفت ایرلاین های خارجی با افزایش قیمت بلیت هواپیما

نمایندگان ایرلاین های خارجی با افزایش قیمت بلیت #هواپیما ناشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده مخالفت کردند، آنها می گویند این اقدام در حال حاضر خلاف مقررات انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی است.

28 بهمن 1400

سامانه شناسایی خانه های خالی فعلا مسدود است

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت سامانه املاک و اسکان فعلاً مسدود است و کوشش می گردد مجوزی برای بازگشایی سامانه اخذ گردد.

20 بهمن 1400

از صادرکنندگان نمونه خرمشهر تقدیر شد

به بهانه روز ملی صادرات و در راستای تقدیر از فعالان عرصه صادرات، هشتمین همایش روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه خرمشهر برگزار گردید.

1 بهمن 1400

عوارض هوای ناسالم از زبان نماینده مجلس، ضرورت اورهال کردن پایگاه های سنجش آلودگی هوا

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اورهال کردن پایگاه های سنجش آلودگی هوا تاکید نمود.

30 آبان 1400

زمان واریز دومین یارانه نقدی مهر، ثبت نام مسکن مقرون به صرفه کی آغاز می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، در هفته پیش رو برای بیشتر مردم دو اتفاق از سوی دولت رخ می دهد، یکی واریز دومین یارانه مهر است و دیگری ثبت نام مسکن در طرح جهش فراوری مسکن.

7 آبان 1400

پاکستان نگران خلاء امنیتی در افغانستان است

در میان خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، پاکستان نگران ایجاد خلاء امنیتی در کشور همسایه است.

18 مرداد 1400

اسماعیل کوثری نماینده مجلس شد

اسماعیل کوثری با 346 هزار و 645 رای به عنوان نماینده حوزه انتخابیه تهران شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس به مجلس شورای اسلامی راه یافت

17 تیر 1400

از غنی سازی کتب درسی تا دسترسی دانش آموز به اطلاعات به وسیله گوشی همراه

تهران (پانا) - نشست شورای هماهنگی و پیگیری اقدامات تحولی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به منظور آنالیز پروژه فراوری، تدوین وتامین محتوای رمزینه سریع پاسخ و ارائه گزارش اداره ارزیابی عملکرد برگزار گردید.

27 اردیبهشت 1400

رونمایی از کتاب قرن صنعت غذا

تهران (پانا) - در تازه ترین نشست کمیسیون بازرگانی داخلی اتاق ایران از کتاب قرن صنعت غذا رونمایی شد. این کتاب در قالب سه فصل تهیه شده که در آن سیر تکامل صنعت غذا در ایران، پیشگامان صنعت غذا و تصویرسازی از رویدادهایی که در یک قرن گذشته برای صنعت غذا روی داده...

10 اسفند 1399

واردات خودرو در سال 1400 آزاد میشود؟

به گزارش خبرنگاران، مجتبی توانگر عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400، درباره شرایط واردات خودرو در بودجه 1400 گفت: حقوق ورودی خودرو در لایحه بودجه 1400 بخش قابل توجهی از درآمدهای گمرک را در سنوات قبل به خود اختصاص داده و پیش بینی بودجه ای این رقم در سال98 نیز،...

1 بهمن 1399

زمان فراوری انبوه واکسن کرونا در ایران اعلام شد

خبرنگاران : نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراوری انبوه واکسن کرونا بعد از عید 1400 خواهد بود از حمایت مجلس از واکسن ایرانی اطلاع داد.

17 دی 1399
تعداد: (25)