الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری

به گزارش وبلاگ تور کیش، مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری با اشاره به اجرای فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس ها، اعلام کرد که در نوروز امسال فقط بلیط اتوبوس جایگاه های کنار پنجره فروش خواهد رفت.

الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری

داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری از لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری برای ایام تعطیلات نوروز خبر داد. وی در این رابطه تاکید کرد:

نوروز امسال فقط بلیط اتوبوس جایگاه های کنار پنجره فروش می رود و مسافران می توانند تخلف در فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس و سواری کرایه را با تلفن 141 در میان بگذارند.

باقرجوان با اشاره به برقراری امکان سفرهای ضروری با استفاده از خودروهای عمومی مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در حال حاضر، از اعلام آمادگی سازمان راهداری برای تامین ناوگان سفر برای نوروز 1400 خبر داد. وی همچنین اضافه کرد:

14 هزار و 200 دستگاه اتوبوس، 23 هزار دستگاه مینی بوس و 33 دستگاه سواری کرایه با 110 هزار راننده و کمک راننده برای انجام سفرهای نوروزی پای کار هستند؛ اما توصیه موکد سازمان راهداری منع سفر برای توقف توسعه زنجیره ویروس کرونا است.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری در خصوص شرایط فروش بلیط برای اتوبوس های بین شهری و کرایه سواری در ایام نوروز شرح داد:

در خودروهای چهار ردیفه و چه خودروهای سه ردیفه فقط باید بلیط جایگاه کنار پنجره به فروش برود.

داریوش باقرجوان با اشاره به نطارت بر فاصله گذاری اجتماعی از طریق پلیس راه، بر لزوم اطلاع رسانی مسافران برای جلوگیری سریع از تخلفات تاکید کرد و اذعان داشت:

مسافری که شاهد بود جایگاه کناری او فروخته شده است، به سرعت اعتراض کند و علاوه بر آن از طریق روش های اطلاع رسانی شکایت خود را به سازمان راه داری اطلاع دهد.

مدیرکل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری همچنین بر عدم مجوز رانندگان برای سوار کردن مسافر بین راهی بدون داشتن جایگاه خالی کنار پنجره و استعلام شرایط ابتلا تاکید کرد. مسافران قادر خواهند بود از طریق شماره 141، سامانه پیامکی 300014 و شماره نوشته شده بر کارت های درون اتوبوس ها، هرگونه تخلف در جریان سفر را به مسئولان اطلاع دهند.

منبع: کجارو / تین نیوز (خبرگزاری حمل و نقل)

به "الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس های بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید