تسلا مدل 3 خاتمه به شارژر وایرلس و درگاه USB مجهز شد

به گزارش وبلاگ تور کیش، خودروهای تسلا مدل 3 که در کارخانه فرمونت ایالت کالیفرنیا ساخته می شوند به شارژر بی سیم و درگاه USB تایپ سی مجهز می شوند. این امکانات باعث می گردد تسلا مدل 3 ساخت آمریکا شبیه مدل های تسلا گردد که در کارخانه چین ساخته می شوند.

تسلا مدل 3 خاتمه به شارژر وایرلس و درگاه USB مجهز شد

شارژر بی سیم گوشی و درگاه های USB تایپ سی اولین بار در تسلا مدل Y استفاده شدند، که از ماه مارس در اختیار مشتریان قرار گرفتند. تسلا از آن موقع کوشش نموده تا از بعضی امکانات مدل جدید Y در مدل قدیمی 3 استفاده کند.

امکانات گفته شده ابتدا در خودروهای مونتاژ شده در چین مورد استفاده قرار گرفتند و از 4 ژوئن به صورت استاندارد روی تسلا مدل 3 های فراوریی قرار خواهند گرفت.

تسلا به کسانی که از مدل 3 ساخته شده قبل از 4 ژوئن 2020 استفاده می نمایند این امکانات را با قیمت 125 دلار عرضه می نماید. شرکت لوازم جانبی جدا پروداکتس هم شارژر بی سیم گوشی را به قیمت 99 دلار می فروشد.

این امکانات احتمالا بخشی از تصمیم تسلا برای کارآمدتر کردن خودروهای خودش است و باعث می گردد مشتریانی که به دلیل بحران همه گیر کرونا از خرید خودرو صرف نظر نموده بودند، به خرید محصولات این شرکت ترغیب شوند.

تسلا در سه ماهه اول سال جاری 88400 خودرو را تحویل مشتریان خودش داده و با وجود کاهش 21 درصدی فروش نسبت به سه ماهه قبلی به دلیل بحران کرونا، فراتر از انتظارات ظاهر شده است. تسلا در سه ماهه اول سال جاری 103 هزار خودرو الکتریکی فراوری نموده که 2٪ کمتر از زمان مشابه سال گذشته است.

کووید 19 زنجیره تامین و فروش جهانی در چین و اروپا را در سه ماهه اول سال به شدت مختل کرد. کرونا اوضاع مالی آمریکا را تا خاتمه سه ماهه اول بحرانی کرد و سپس سه ماهه دوم سال را هم تحت تاثیر قرار داد.

تسلا معمولا گزارش فراوری و تحویل خودروهای هر سه ماه را چند روز پس از خاتمه آن دوره اعلام می نماید. سه ماهه دوم سال جاری روز 30 ژوئن به خاتمه می رسد.

منبع: tecjcrunch

منبع: دیجیکالا مگ

به "تسلا مدل 3 خاتمه به شارژر وایرلس و درگاه USB مجهز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا مدل 3 خاتمه به شارژر وایرلس و درگاه USB مجهز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید