بازدید استاندار خراسان جنوبی از مناطق سیل زده شهرستان نهبندان

به گزارش وبلاگ تور کیش، خبرنگاران: استاندار خراسان جنوبی امروز در سفر به شهرستان نهبندان با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان از نزدیک در جریان فرایند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهاده شد.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از مناطق سیل زده شهرستان نهبندان

به گزارش وبلاگ تور کیش از بیرجند، وجه الله خدمتگزار با حضور در مناطق سیل زده این شهرستان از نزدیک در جریان فرایند ساخت و ساز واحدهای مسکونی نهاده شد.

وی اظهار کرد: بعد از وقوع سیل در روستاهای مذکور، پیگیری ها و مکاتبات بسیار زیادی با هیئت دولت و سایر مراجع ذیربط صورت گرفت که خوشبختانه توانستیم 7 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار در زمینه بازسازی و ایجاد زیرساخت های لازم در این روستاها جذب کنیم.

وی مشارکت مردم را شرط اصلی در بازسازی واحدهای تخریبی دانست و اضافه نمود: امید است با تسهیلاتی که از سوی دولت یازدهم به این امر اختصاص یافته، مردم نیز با

جدیت بیشتری مشارکت نموده و شاهد بازسازی و مقاوم سازی واحدهای تخریبی در این روستاها باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که در این بازدید نسبت به رفع شدن مشکل تأمین آب روستای کهنو دستور لازم صادر شد، گفت: 900 میلیون تومان اعتبار نیز برای احیای قنوات و بهسازی و لایه روبی آن ها اختصاص خواهیم داد.

سیل اواخر اسفند ماه سال گذشته در مناطق طبسین علیا، سفلی و کهنو شهرستان نهبندان 519 واحد مسکونی را بین 30 تا 100 درصد تخریب کرد.

ب

منبع: تسنیم

به "بازدید استاندار خراسان جنوبی از مناطق سیل زده شهرستان نهبندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید استاندار خراسان جنوبی از مناطق سیل زده شهرستان نهبندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید