برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

به گزارش وبلاگ تور کیش، همزمان با سالروز دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، نشست رسالت اندیشی با موضوع جریان حلقه های میانی برگزار می شود.

برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ تور کیش، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار های ماه رمضانی خود با دانشجویان در خردادماه سال 98، به نقطه ای از ظرفیت های نظام اسلامی که پیشبرنده آرمان های انقلابی و ملی کشور است اشاره نموده و فرمودند:

جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی به همین دلیل و نیز به مناسبت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دو دیدار مهم 2 اردیبهشت 92 و 1 خرداد 98، اقدام به برگزاری جمع سپاری با عنوان رسالت اندیشی2 با شعار از رسالت جبهه سازی تا فناوری جبهه سازی نموده است. این جمع سپاری با هدف تبادل آرا، تضارب افکار و مفاهمه فراگیر میان نخبگان، مسئولان و فعالان جبهه در خصوص مفهوم جریان های حلقه های میانی برگزار می گردد.

در این راستا، نخبگان، مسئولان و فعالان جبهه فرهنگی می توانند نظرات فردی و جمعی (نظیر نشست های اندیشه ورزی) خود را از طریق فیلم، صوت و متن به شماره 09128118366 در شبکه های اجتماعی ارسال نمایند و یا با مراجعه به بستر های رسانه آوند در شبکه های اجتماعی به نشانی avand-98 مطالب خود را به اشتراک بگذارند. در پایان ضمن برگزاری نشست های تخصصیِ مجازی پیرامون نظرات ارسال شده، از آثار برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

این جمع سپاری به همت مرکز تعالی تشکیلات و نظارت راهبردی بنیاد خاتم الاوصیا (عج)، ستاد جبهه فرهنگی استان البرز و با مشارکت سایر مجامع استانی و تخصصی جبهه؛ رسانه حلقه وصل، دفتر ارتباطات و رسانه بنیاد خاتم الاوصیا (عج) و نهاد هایی نظیر سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری همایش رسالت اندیشی کنشگران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید