معرفی برترین هتل های پکن

به گزارش وبلاگ تور کیش، برترین هتل های پکن | Best Beijing hotels

شهر بسیار بزرگ پکن پر است از هتل هایی که بالاخره یکی از آن ها مطابق با سلیقه شما خواهد بود و نظر شما را برای رزرو کردن جلب خواهد نمود. برترین هتل های پکن در تمامی امکانات بسیار کامل هستند و همه چیز را در اختیار شما خواهند گذاشت. شما پس از یک پرواز طولانی نیاز خواهید داشت که در یکی از برترین هتل های پکن اقامت کنید و از خدمات هتل استفاده کنید. ما امروز در خبرنگاران به شما بعضی از برترین هتل های پکن را معرفی خواهیم کرد تا شما راحت تر هتل خود را انتخاب کنید پس با ما همراه باشید.

معرفی برترین هتل های پکن

هتل گرند میلنیوم پکن، 5 ستاره | Grand Millennium Beijing

اولین هتلی که می خواهیم در بین برترین هتل های پکن به شما معرفی کنیم، هتل 5 ستاره گرند میلنیوم است. سطح خدمات و البته ارائه آنان به مسافران به قدری در این هتل بالا است که زمینه ساز معروفیت بسیار زیاد این هتل شده است. البته موقعیت قرار گیری این هتل در محبوبیت آن بی تاثیر نبوده است. هتل گرند میلینیوم پکن در پائویانگ قرار گرفته که قلب تجاری و اداری پکن است و از این رو فاصله مناسبی با بیشتر جاذبه های اطرافش دارد. تنوع هتل های این اتاق زیاد است و شما بسته به موقعیت خود می توانید از یک اتاق بسیار مجلل و یا یک اتاق نسبتا معمولی تر از دیگر اتاق ها استفاده نمایید. از لحاظ چیدمان این اتاق ها بسیار زیبا و لوکس تزئین شده اند اما راحتی در آن ها حرف اول را می زند. از جمله نقاط مثبت نه تنها تاق های هتل بلکه تمامی نقاط مشاع و عمومی این هتل این است که در بیشتر نقاط آن روزانه گل های تازه قرار داده می گردد. علاوه بر دارا بودن امکاناتی همانند باشگاه و خدمات اسپا، این هتل برای گروه های کسب و کار امکاناتی همانند: اتاق های کنفرانس مجهز، دستگاه فکس و کپی را قرار می دهد.

  • آدرس: 7 E 3rd Ring Rd Middle, Guo Mao, Chaoyang Qu, Beijing Shi, China, 100006

هتل پنتا بیجینگ، 4 ستاره | pentahotel Beijing

در بین برترین هتل های پکن تنها در پی هتل های 5 ستاره و یا بالاتر نباشید بلکه هتل پنتا بیجینگ یکی از هتل های 4 ستاره ای است که امکانات کاملی را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. طراحی فضای این هتل به صورتی است که مخصوصا در شب ها گویی در آسمانی پر از ستاره اقامت گزیده اید. این یعنی استفاده درست از رنگ های تیره در کنار رنگ های براق و روشن. در این هتل اینترنت رایگان پر سرعت و بی سیم در همه نقاط این هتل در دسترس شماست. روزانه اتاق شما نظافت می گردد و خدمات پارکینگ برای شما در دسترس است. در این هتل انواع خدمات زیبایی و تناسب اندام برای مسافرین و مراجعین موجود است. در زمینه فاصله شما با وسایل حمل و نقل عمومی باید بگوییم که به طور مثال فاصله شما با ایستگاه مترو تنها 7 دقیقه پیاده فاصله است.

  • آدرس: 3-18 Chongwenmenwai Street Dongcheng District, Beijing, China, 100062

لیک ویو هتل پکن، 5 ستاره | Lake View Hotel

یکی از دیگر برترین هتل های پکن که با این که 5 ستاره است اما خدماتی لاکچری و مجلل دارد، لیک ویو هتل پکن است که دیدی فوق العاده هم به شهر پکن و هم به دریاچه لانگتون دارد، می باشد. تمامی اتاق های این هتل دارای تلویزین های صفحه تخت و بعلاوه خدمات اینترنت رایگان و پر سرعت در تمامی نقاط هتل هستند. هتل لیک ویو هتل پکن دارای فاصله ای مناسب با بیشتر جاذبه های اطراف و بعلاوه نقاط مرکزی و مهم شهر پکن دارد. سرویس بهداشتی اختصاصی، 8 مدل اتاق مختلف، رستوران و کافه، کتابخانه و بسیاری از امکانات دیگر در این هتل برای مسافران در دسترس است.

  • آدرس: NO.19 Panjiayuan Road, Chaoyang, 100021 Beijing, China

هتل جی دبلیو ماریوت پکن، 5 ستاره | JW Marriott Hotel Beijing

در بین تمامی برترین هتل های پکن بیشتر کسانی که به این شهر رفت و آمد داشته اند، بر سر این موضوع که هتل جی دبلیو ماریوت پکن یکی از برترین اقامتگاه های این شهر است کاملا توافق دارند. در تزئین داخلی این هتل معماران از سبک طراحی های شرقی استفاده نموده اند و تفاوت اساسی بین این هتل و دیگر هتل های شهر پکن به وجود آورده اند. یکی از نکات جالبی که در زمینه ارائه خدمات در این هتل وجود دارد این است که هتل جی دبلیو ماریوت، نه تنها از طرف مدیریت برای انجام وظایف در آن اصرار و نظارت ویژه وجود دارد بلکه کارمندان این هتل نیز به شکل خاصی بر روی شکل ارائه درست خدمات در این هتل اصرار دارند. در رستوران این هتل علاوه بر ارائه غذاهای چینی، منویی از غذاهای بین المللی در بخش آسیا و بخش اروپایی نیز ارائه می دهند. در این هتل خدمات تور و گشت و گذار شهری هم برای مسافران موجود است.

  • آدرس: No. 83 Jianguo Road., Chaoyang, 100025 Beijing, China

هتل سوفو پکن، 4 ستاره | Sofu Hotel

هتل سوفو، هتلی 4 ستاره است که کاملا به سبک چینی سنتی اما با تاثیر پذیری از راحتی اروپایی ساخته و طراحی شده است. این هتل مجلل و زیبا که از برترین هتل های پکن است، بیشتر اتاق های خود را بر مبنای دو نفره در نظر گرفته است اما در این اتاق ها در صورت احتیاج شما امکان اضافه کردن خدمات برای 3 نفر هم وجود دارد. رستوران هتل سوفو کاملا در فضای باز قرار گرفته است و منوی غذای آن هم بین المللی است و هم چینی. تجهیزات تمامی اتاق های این هتل بسیار کامل و مدرن است.

  • آدرس: 85 Huguosi St, Xicheng Qu, Beijing Shi, China, 100035

هتل کراون پلازا بیجینگ وانگفوجینگ، 5 ستاره | Crowne Plaza Beijing Wangfujing

هتل کراون پلازا یکی از برترین هتل های پکن است که علاوه بر این که امکانات کامل و خدمات بسیار خوبی دارد، یکی از هتل های خوبی است که در دسترسی و موقعیتی بسیار خوب در شهر قرار گرفته است. برترین نکته مثبتی که این هتل دارد این است که اگر اتاق هایش مجلل و لوکس نباشند اما این اتاق ها دارای امکاناتی بسیار کامل هستند و از لحاظ راحتی همانند اتاق شخصی خودتان است.

  • آدرس: 48 Wangfujing St, Wang Fu Jing, Dongcheng Qu, Beijing Shi, China, 100006

هتل واندا ریلم پکن، 4 ستاره | Wanda Realm Beijing

هتل واندا ریلم پکن در یکی از منطقه ها تجاری پکن قرار گرفته و دارای چیدمان یبسیار زیبا و اروپایی است. در طراحی و تزئین این هتل از آخرین تکنولوژی های لازم بهره برده اند. در تزیئین و چینش جزئیات این اتاق ها به کوچک ترین نکات دقت کافی و لازم به عمل آمده است و هرگونه احتیاجی که حتی ممکن است پیش بیاید، در این هتل سنجیده و رفع شده است.

  • آدرس: No. Jia 18 Shijingshan Road , Shijingshan District, 100040 Beijing, China

هتل پارک پلازا بیجینگ وانگفوجینگ، 5 ستاره | Park Plaza Beijing Wangfujing

یکی دیگر از برترین هتل های شهر پکن که در خیابان قدیمی و تاریخی وانگفوجینگ قرار گرفته، هتل پارک پلازا است. این هتل از آن جایی که خود در دل جاذبه قرار گرفته است، با جاذبه های شهر پکن فاصله چندانی ندارد. تمامی اتاق های این هتل دارای چیدمانی شیک و مجلل هستند و همه چیز از اینترنت رایگان تا سرویس روزانه اتاق در آن پیش بینی شده است. پیشنهاد می کنیم که اگر به این هتل رفتید، از منوی مخصوص سر آشپز این هتل برای صرف غذا بهره ببرید زیرا، سرآشپز این هتل یکی از سرشناس ترین ها در شغل خودش است.

  • آدرس: No.97, Jinbao Street, Dongcheng, 100005 Beijing, China

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی برترین هتل های پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید