اجرای پروژه های هنری با موضوع فرش دستباف ایران

به گزارش وبلاگ تور کیش؛ این تفاهم نامه همکاری میان منیژه کنگرانی، معاون پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر و حمید کارگر، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی، منعقد شد.

اجرای پروژه های هنری با موضوع فرش دستباف ایران

امضای این تفاهم نامه به منظور ایجاد و توسعه همکاری های آموزشی، فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی، به ویژه در حوزه فرش دستباف و همچنین بهره گیری از ظرفیت ها و امکانات طرفین در اعتلای فرش ایران، صورت گرفت.

مشارکت در اجرای پروژه های پژوهشی و هنری با موضوع فرش دستباف ایران، برگزاری همایش ها، سخنرانی های علمی و نمایشگاه های تخصصی و کارگاه های آموزشی، تدوین و تألیف کتاب مشترک، حمایت از عناوین و محورهای پژوهشی و مطالعاتی مرتبط با فرش ایرانی، ارائه دستاوردهای فرهنگی و هنری و پژوهشی مرتبط در نمایشگاه ها و همایش های مرتبط و بهره مندشدن طرفین از امکانات مشترک یکدیگر همچون توان فکری و تجربی و پژوهشی، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات بین المللی، فضای فیزیکی و فضاهای تحقیقاتی از جمله مفادی است که در این تفاهم نامه آمده است.

این تفاهم نامه در 8 ماده، به مدت دو سال، اجراشدنی و تمدیدپذیر است.

شایان ذکر است اعضای کمیته فرش فرهنگستان هنر را تورج ژوله، سیدجلال الدین بصام، عبدالمجید شریف زاده، حمید کارگر، مهدی کشاورزافشار، مجید نیکویی، سیدمحمد ویسیان و حسین یاوری تشکیل می دهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اجرای پروژه های هنری با موضوع فرش دستباف ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای پروژه های هنری با موضوع فرش دستباف ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید