تساوی یک نیمه ای استقلال و نساجی در ملاقات پرموقعیت و مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ تور کیش، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته پنجم لیگ برتر میزبان تیم نساجی مازندران است که نیمه نخست بازی دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

تساوی یک نیمه ای استقلال و نساجی در ملاقات پرموقعیت و مجذوب کننده

در این بازی که از ساعت 18 شروع شد، هم نساجی و هم استقلال فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند. نخستین موقعیت را تیم نساجی در دقیقه 9 و با یک ضربه کاشته به دست آورد که ضربه ایوب کلانتری را علیرضا رضایی دروازه بان جوان استقلال مهار کرد.

استقلال به تدریج با حمایت هوادارن خود که بعد از نزدیک به دو سال در استادیوم آزادی حضور داشتند، بازی را در دست گرفت. در دقیقه 27 شوت محکم آرش رضاوند هافبک آبی پوشان با اختلاف کم از کنار دروازه نساجی به اوت رفت.

کرنر ارسالی در دقیقه 29 برای استقلال ابتدا با شوت مرادمند همراه شد که علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی دفع کرد و در ادامه رودی ژستد کوشش کرد توپ را به گل تبدیل کند که بازهم حقیقی توپ را دفع کرد. در ادامه ضربه برگردان یزدانی راهی اوت شد.

نساجی هم در این نیمه باوجود فشار طرفداران استقلال، تیم دست و پا بسته ای نبود و در چند صحنه دروازه تیم میزبان را تحت فشار قرار داد. شاید برترین موقعیت نساجی در دقیقه 35 به دست آمد که ایوب کلانتری در حال تک به تک با دروازه بان استقلال نهاده شد اما محمد دانشگر مدافع و کاپیتان آبی پوشان خودش را به کلانتری رساند و مانع گلزنی او شد.

علیرضا فغانی داور بین المللی ایران قضاوت این بازی را بر عهده دارد. او در نیمه نخست به محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر و رودی ژستد از استقلال کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تساوی یک نیمه ای استقلال و نساجی در ملاقات پرموقعیت و مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی یک نیمه ای استقلال و نساجی در ملاقات پرموقعیت و مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید