جشنواره مجازی عکاسی در اسلامشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر از برگزاری مسابقه مجازی عکاسی در اسلامشهر برای تمام سنین و علاقه مندان به هنر عکاسی اطلاع داد.

جشنواره مجازی عکاسی در اسلامشهر برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تور کیش به نقل از تسنیم، میثم مرادی گفت: با استفاده از فضای مجازی و با جلب مشارکت هنرمندان و علاقه مندان به عرصه های مختلف برای فراوری آثار مفید و فاخر از ابتدای امسال برنامه ها، جشنواره ها، مسابقات و همایش های فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار می گردد.

وی بیان نمود: یکی از برنامه هایی که در ایام مبارزه با ویروس کرونا با همکاری کانون آگهی و تبلیغاتی تصویرگران روز انجام می گردد، برپایی جشنواره مجازی عکاسی برای تمام سنین و علاقه مندان به هنر عکاسی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامشهر در استان تهران اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره مجازی انعکاسی می توانند آثار خود را با موضوعات انتظار، مهدویت، دوستی، محبت و زندگی تا 12 اردیبهشت ماه به آیدی تلگرام و اینستاگرام tasvirgaran-rooz و یا شماره 09028948227 ارسال نمایند.

مرادی توضیح داد: هر یک از هنرمندان برای شرکت در جشنواره مجازی عکاسی تنها می توانند یک اثر و یک موضوع را انتخاب و در جشنواره شرکت نمایند، البته لازم به ذکر است که عکس های ارسالی به جشنواره باید نزدیک به اصول استانداردهای فنی و با رعایت موازین و اصول اخلاقی و شرعی باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جشنواره مجازی عکاسی در اسلامشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره مجازی عکاسی در اسلامشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید