درخواست مربی مس کرمان پس از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش وبلاگ تور کیش، مربی مس کرمان می گوید نباید توقعات از این تیم بالا برود.

درخواست مربی مس کرمان پس از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش وبلاگ تور کیش، مس کرمان امروز (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال پیروز شد فولاد، مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها را در ضربات پنالتی شکست دهد. محمود محمودی نیا، مربی مس کرمان به دلیل محرومیت حسین خانی، سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی حضور پیدا کرد و گفت: به طرفداران مس کرمان تبریک می گویم. ما بازیکنان حرفه ای کنارمان داریم و مقابل یکی از حرفه ای ترین تیم های لیگ برتر و فوتبال ایران بازی کردیم و آنها را شکست دادیم اما از قلم نیاندازید امروز جوانان ما بازی کردند.

او اضافه نمود: بعد از بازی با خوشه طلایی و ماشین سازی جوانان مان را از نظر روحی و روانی برای این بازی آماده کردیم. برای این ملاقات در فاز دفاع و حمله برنامه داشتیم و خوشحالم که در نهایت به رجحان رسیدیم.

مربی مس کرمان درباره داوری گفت: من هیچ زمان منفی نیستم ولی امروز واقعا گله مند هستم. وقتی یک داور صحنه هایی را برای دو تیم متفاوت سوت می زد، نگران کننده بود. مرجان زاده هم کوشش خود را برای قضاوت خوب و عدالت محور کرد. در نهایت خوشحالم که بازی را بردیم.

محمودی نیا درباره فرایند داوری بازی گفت: سال جاری تیم ما طوری بسته شده که بحث بومی و غیر بومی نداریم. 50-60 درصد تیم ما جوان هستند و برای انتخاب 20 نفر تیم، کارمان سخت است. بعضی مواقع دلمان می گیرد که چرا بعضی بازیکنان از فهرست بیرون می مانند ولی چاره ای نداریم چون در نهایت باید از 20 بازیکن برای حضور در فهرست استفاده کنیم. کار ما سخت بود و امروز با این برد، سخت تر شد. ما تیمی را بردیم که در جام حذفی و فوتبال ایران ید طولایی دارد.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد شرایط این تیم در لیگ دسته اول گفت: تیم مس کرمان قبلا آسیایی بوده و برای پیروزیت این تیم باید دل ها کنار هم باشند. امروز موقع پنالتی ها به بازیکنان گفتم اگر دلهایتان نزدیک باشد قطعا پیروز می شوید. خدا نکند غرور سمت تیم ما بیاید.

او در خاتمه بیان نمود: سرمربی این تیم بومی است و مردم کرمان و طرفداران کنار ما هستند و به همین دلیل مربی تیم بازیکنان جوان را به زمین فرستاد. باید توقعاتمان بالا نرود و همه باید پای برنامه صعود 2 ساله مس کرمان به لیگ برتر باشیم و هیچ فشاری روی تیم و مجموعه نیاوریم. مطمئن باشید به موجی تبدیل می شویم که با صلابت به ساحل می رسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "درخواست مربی مس کرمان پس از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مربی مس کرمان پس از صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید