روش های گرمایش برای گرم کردن خانه خود در هوای سرد

به گزارش وبلاگ تور کیش، سیستم های گرمایشی و سرمایشی که از نیازهای اولیه خانه شما هستند ، بسته به جغرافیای شما فرق دارد. ساختار معماری خانه و ویژگی های اقلیمی محل شما باعث شده تا سیستم های گرمایشی متفاوت باشد. از جمله روش های گرمایش منزل می توانید از بین روش هایی مانند سیستم گرمایش از کف ، سیستم گرمایشی بخاری ، سیستم های گرمایش تهویه مطبوع ، سیستم های گرمایش دیواری ، سیستم های گرمایش سقفی ، اسپیلت ، اجاق گاز برقی و موکت برقی بهترین گزینه را انتخاب کنید. نکته اصلی برای سیستم های گرمایش خانه ، ارائه دمای ایده آل است که در این مقاله به آنها می پردازیم.

روش های گرمایش برای گرم کردن خانه خود در هوای سرد

انتخاب روش گرمایشی

مسئله مهم این است که سطح گرم شده از چه ماده ای ساخته شده است. اگر قصد دارید گرمایش از کف بسازید ، باید موادی با رسانایی حرارتی بالا انتخاب کنید. اگر قصد انتخاب اسپیلت را دارید ، باید عایق کاری اتاق را به صورت حرفه ای انجام دهید. در مورد انتخاب سیستم گرمایش می توانید با یک معمار حرفه ای تماس گرفته و یا می توانید از طریق تماس با دکوراتورها کمک بگیرید.

سیستم گرمایش خانه چیست؟

اگر قصد دارید خانه جدیدی بسازید ، این سوال به فکر شما خطور می کند که سیستم های گرمایش خانه چیست؟ دلیل این امر دانستن سیستم گرمایشی است که در حین ساخت و ساز استفاده می کنید و محاسبه هزینه. سیستم های گرمایش از کف و گرمایش دیواری سیستم هایی هستند که پس از اتمام ساخت و ساز ناهموار در حین ساخت و ساز ساخته می شوند. بنابراین ، باید از قبل تصمیم بگیرید که کدام سیستم گرمایش را ترجیح می دهید. در غیر این صورت هزینه های اضافی به همراه خواهد داشت و شما را در شرایط سختی قرار می دهد.

اگر سیستم گرمایش دیواری یا زمینی را انتخاب نمی کنید ، کار شما آسان تر خواهد شد. استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع که می توانید روی دیوار و روی زمین نصب کنید آسان تر خواهد بود. به همین ترتیب ، اگر اجاق گاز یا شومینه را ترجیح می دهید ، کار شما راحت تر خواهد بود. اگرچه اجاق گاز سیستمی است که می توان از آن به عنوان جداسازی و مونتاژ استفاده کرد ، اما شومینه نیز تولیدی است که در حین ساخت و ساز اعمال می شود. بنابراین ، هنگامی که یکی از این دو روش را انتخاب می کنید ، اعمال و استفاده آسان تر خواهد بود.

کاربرد تکنیک های گرمایش خانه

زمینه کاربرد تکنیک های گرمایش خانه نیز بسیار مهم است. این احتمال وجود دارد که در محیط های نشیمن مانند آشپزخانه هایی که در آن قسمت های مرطوب وجود دارد و تاسیسات عبور می کند ، با مشکل روبرو شوید. علاوه بر این ، در مناطقی که تاسیسات زیادی مانند حمام وجود دارد ، سیستم گرمایش روی دیوار باید استفاده شود.

از تکنیک گرمایشی که می خواهید در قسمت های نشیمن مانند اتاق نشیمن که زمان زیادی را در آن سپری می کنید استفاده نمایید. نکته مهم در اینجا این است که تکنیک هایی را انتخاب کنید که به بصری دکوراسیون کلی آسیب نرسانند و به دکوراسیون موثرتری کمک کنند. با توجه به سلامت بچه ها تان ، در فضاهای نشیمن مانند اتاق بچه ها ، روش گرمایش از کف با خطر کمتر استفاده شود.

رسیدن به دمای ایده آل

اگر هنگام دکوراسیون منزل خود با یک دکوراتور حرفه ای کار می کنید ، او روش های گرمایش از کف و دیوار را به شما توصیه می کند. علاوه بر این ، فرش های برقی که طرح هایی مشابه روش پتوی برقی دارند ، هم برای تزیین دیوار و هم به عنوان روش گرمایش دیوار ، روشی مناسب هستند.

این روش که می توانید از بین طبقات انتخاب کنید به شما این امکان را می دهد که از فرش به عنوان اکسسوری برای دکوراسیون استفاده کنید ، از طرفی باعث می شود خانه شما راحت تر گرم شود و به دمای ایده آل برسد. اگر سیستم گرمایش از کف حرفه ای را دوست دارید ، با نوارهای مقاومت میلی متری که در زیر پارکت ها قرار داده شده اند کف را گرم کنید. از آنجایی که این تکنیک هم یک روش گرمایش اقتصادی است و هم روشی که به دکوراسیون آسیبی نمی رساند ، در سراسر جهان استفاده می شود.

بخاری های مدرن

یکی از روش های اقتصادی که می توانید برای گرم کردن خانه خود انتخاب کنید بخاری است. اگرچه بخاری ها سیستم گرمایش سنتی هستند ، اما به دلیل اقتصادی بودن نیز شناخته شده اند. اگر در خانه خود سیستم دودکش دارید ، می توانید با انتخاب این سیستم ها گرمایش حرفه ای را تامین کنید.

فرش گرمکن برقی

اگر می خواهید در دکوراسیون منزل خود از فرش استفاده کنید ، فرش گرمکن برقی را انتخاب کنید. این فرش ها که هم مقرون به صرفه و هم از نظر ظاهری باشکوه هستند ، بسیار مقرون به صرفه به شمار می آیند.

سیستم های مرکزی

اگر می خواهید در حین تزئین خانه خود ، تمام اتاق ها را از یک مرکز کنترل کنید ، سیستم گرمایش مرکزی را انتخاب نمایید. سیستم های تهویه مطبوع VRF و Multi در این زمینه به شما کمک می کنند. این سیستم های تهویه مطبوع به دلیل سرد بودن در تابستان و گرم بودن در زمستان معروف هستند. از این نظر ، می توانید از یک مرکز واحد بهره مند شوید.

اسپلیت

اگر می خواهید تنها یک قسمت نشیمن خانه خود را گرم کنید ، اسپلیت را انتخاب نمایید. با استفاده از این سیستم گرمایش و سرمایش که با توجه به ابعاد اتاق شما دارای ظرفیت های متفاوتی هستند ، می توانید خانه خود را به طور یکنواخت گرم کرده و از داشتن دمای ایده آل برای مدت زمانی که می خواهید اطمینان حاصل کنید.

حرارت شعاعی

گرمایش را با تکنیک آب گرم در فضاهای نشیمن مانند آشپزخانه تامین کنید. شما می توانید گرمایش دیوار را با گردش آب گرم در آشپزخانه خود در زیر دیوارها تامین کنید. با سیستم گرمایش شعاعی می توانید آشپزخانه خود را در دمای دلخواه خود نگه دارید و در عین حال نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای این فرآیند ندارید.

مدل های شومینه

در منزل خود می توانید از شومینه های با طرح های مدرن استفاده کنید. شومینه مدرن خود را که در نزدیکی سیستم دودکش قرار دهید ، هر زمان که بخواهید روشن می کنید. به لطف شیشه های مقاوم در برابر حرارت ، می توانید لحظات عاشقانه ای را با تماشای آتش تجربه کنید.

شومینه های کلاسیک

شما می توانید شومینه های کلاسیک را به عنوان سیستم گرمایش در خانه خود انتخاب کنید. این سیستم که از زمان های قدیم تا به امروز به عنوان سیستم گرمایشی بوده و از چوب به عنوان سوخت استفاده می شود ، در به صرفه بودن بسیار معروف است. اگر قصد دارید این شومینه را انتخاب کنید ، بسیار مهم است که خانه شما دارای سیستم دودکش با طراحی مناسب باشد. همچنین تمیز کردن منظم دودکش بسیار مهم است.

منبع: اتاق

به "روش های گرمایش برای گرم کردن خانه خود در هوای سرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های گرمایش برای گرم کردن خانه خود در هوای سرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید