سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: آنالیز مسائل معیشتی و مالی محور مباحث دو قوه بود

به گزارش وبلاگ تور کیش، نظام الدین موسوی در نشست مشترک دولت و مجلس تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا به حل گره های معیشتی مردم و ارتقای روابط دو قوه یاری خواهد نمود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: آنالیز مسائل معیشتی و مالی محور مباحث دو قوه بود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه نشست مشترک هیات دولت با هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس، گفت: جلسه مشترکی بین اعضای هیات دولت و اعضای هیات رئیسه و رؤسای کمیسیون های مجلس برگزار گردید که رؤسای دو قوه نیز در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به مباحث مطرح در این نشست مشترک، اظهار کرد: گزارش های خوبی به وسیله اعضای محترم دولت به خصوص در خصوص مسائل معیشتی و مالی ارائه شد، نکاتی هم در حوزه مباحث تقنینی و نظارتی از طرف نمایندگان و رؤسای کمیسیون ها مطرح شد.

سیدنظام الدین موسوی یادآور شد: محور مباحث، موضوعات معیشتی و مالی بود، در نهایت هم رؤسای دو قوه موضوعات را جمع بندی کردند و تصمیماتی اتخاذ شد که قطعا در بهبود و ارتقای سطح روابط دو قوه و حل گره های مسائل معیشتی و مالی موثر خواهد بود.

وی بعلاوه توضیح داد: سطح تعامل دولت و مجلس بسیار بالاست، البته قوای مقننه و مجریه ماموریت ها، رسالت ها و وظایف متفاوتی برعهده دارند، مجلس در حوزه قانونگذاری و نظارت و دولت در حوزه اجرا فعال هستند و در عین حال تعامل خوبی هم با یکدیگر دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، گفت: امیدواریم ایده های ابتکاری که امروز شاهد بیان آن در نشست مشترک بودیم هماهنگی و هم افزایی ها را افزایش دهد. قرار است در هر فصل این جلسات مشترک را داشته باشیم علاوه بر آن جلسات دیگری بین دولت و مجلس با حضور همه نمایندگان خواهیم داشت.

وبلاگ تور کیش سیاسی مجلس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: آنالیز مسائل معیشتی و مالی محور مباحث دو قوه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی هیئت رئیسه مجلس: آنالیز مسائل معیشتی و مالی محور مباحث دو قوه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید